تیم ملی والیبال‌ساحلی الف ایران به پنجمی رسید/ ساحلی‌بازان والیبال ب راهی نیمه‌نهایی شدند

در چارچوب بازی‌های آسیایی هانگژو، تیم ملی والیبال‌ساحلی الف ایران در یک‌چهارم نهایی شکست خورد و پنجم شد اما تیم ملی والیبال‌ساحلی ب کشورمان با غلبه‌بر اندونزی به نیمه‌نهایی صعود کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی والیبال‌ساحلی الف ایران (متشکل از بهمن سالمی و سینا شوکتی) در مرحله یک‌چهارم نهایی بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ هانگژو چین عصر امروز _دوشنبه سوم مهرماه_ به مصاف قطر رفت و در دو ست این مسابقه با نتایج ۲۱ بر ۱۷ و ۲۱ بر ۱۹ مغلوب مدافع عنوان قهرمانی شد تا با کسب رتبه پنجم مشترک به کار خود در این بازی‌ها پایان دهد.

البته تیم ملی والیبال‌ساحلی ایران ب (متشکل از عباس پورعسگری و علیرضا آقاجانی) در مرحله یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها موفق به پیروزی دو بر یک اندونزی نایب‌قهرمان دوره قبل این بازی‌ها شد تا برای نخستین‌بار در بازی‌های آسیایی نماینده ایران در مرحله نیمه‌نهایی و چهار تیم برتر حضور یابد.

گفتنی است تیم ملی والیبال‌ساحلی ب ایران فردا _سه‌شنبه چهارم مهرماه_ در مرحله نیمه‌نهایی بازی‌های آسیایی هانگژو به مصاف چین می‌رود. همچنین لازم به‌ذکر اسا هدایت تیم‌های ملی والیبال‌ساحلی ایران در این بازی‌ها را حمید موحدی به‌عنوان سرمربی برعهده دارد و ساحلی‌بازان والیبال کشورمان به‌دنبال صعود تاریخی به فینال خواهند بود.

کد خبر 690355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.