فراخوان جذب سرمایه‌گذار برای راه اندازی کارخانه کمپوست زباله در ارومیه

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذار ، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه راه‌اندازی کارخانه کمپوست زباله می‌تواند در حوزه کمک مالی و اقتصادی به مدیریت شهری مفید و مؤثر واقع شود، گفت: فراخوان جذب سرمایه‌گذار برای راه‌اندازی کارخانه کمپوست زباله هرچه سریع‌تر در سامانه ستاد ثبت شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ساسان ابراهیم‌زاده امروز _ دوشنبه سوم مهرماه_ در جلسه کمیسیون سرمایه‌گذاری، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه از بررسی صورت‌جلسه اصلاحی پروژه مشارکتی و سرمایه‌گذاری اوریاد خبر داد.

وی افزود: آخرین تصمیمات در نحوه تعیین تکلیف پروژه مشارکتی و سرمایه‌گذاری اوریاد در جلسه کمیسیون سرمایه گذاری شورا مورد بررسی قرار می‌گیرد.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه در بخش دیگری از سخنانش گفت: موضوع طرح تفکیک و جمع‌آوری زباله در مبدا یکی از موضوعات مهمی است که باید مورد بررسی قرار گرفته و کانون توجه مدیران شهری باشد.

ابراهیم‌زاده ادامه داد: موضوع تفکیک زباله در مبدا و شناسایی و جذب پیمانکار و سرمایه‌گذار برای اجرای آن یکی از مهمترین دغدغه‌های کمیسیون سرمایه‌گذاری شورا است و با توجه به وقفه چندین ماهه در اجرای این پروژه، شهرداری نسبت به طرح فراخوان و شناسایی سرمایه‌گذار اقدام کند.

وی تصریح کرد: جذب سرمایه‌گذار برای راه‌اندازی کارخانه کمپوست پسماند از مهمترین خواسته‌های کمیسیون سرمایه‌گذاری شورا است.

ابراهیم‌زاده عنوان کرد: راه‌اندازی کارخانه کمپوست زباله می‌تواند در حوزه کمک مالی و اقتصادی به مدیریت شهری مفید و مؤثر واقع شود.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد: در این راستا باید فراخوان جذب سرمایه‌گذار برای راه‌اندازی کارخانه کمپوست زباله هرچه سریع‌تر در سامانه ستاد ثبت شود.

کد خبر 690314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.