شبکه خرابکاری در قم شناسایی و منهدم شد

فرمانده سپاه استان قم گفت: شبکه مخل امنیت و خرابکاری در شهر قم که در اغتشاشات اخیر فعال بود، شناسایی و منحل شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار محمدرضا موحد امروز – دوشنبه سوم مهرماه – در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم اظهار کرد: یکی از دستاوردهای دفاع مقدس تربیت مدیران جهادی بود.

وی با اشاره به اینکه کشور ما در طول سال‌های اخیر در اوج تحریم توانسته پیروزی‌های بسیاری به دست آورد افزود: یکی از نمونه‌های اقتدار جمهوری اسلامی ناو شهید سلیمانی که ماکت آن با همکاری شهرداری قم در میدان معلم نصب شده است.

فرمانده سپاه استان قم با اشاره به اینکه توانایی کشورمان در ساخت این ناو خواب را از چشم غربی‌ها ربوده است گفت: سه کشور آمریکا و استرالیا و ایران توانایی ساخت چنین ناوهایی را دارند.

وی ادامه داد: اگر مدیریت جهادی پای کار بیاید و مسئولان با این سبک کشور را اداره کنند، دیگر شاهد مشکلات نخواهیم بود.

سردار موحد با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی و اجتماعی با مدیریت انقلابی قابل حل خواهد بود ابراز کرد: امروز ملت ایران بعد از ۴۵ سال در نبردی که واقعاً نامتقارن بود، سربلند بیرون آمده است.

وی با اشاره به اینکه ۴۵ سال است که علیه ملت ایران در عرصه‌های مختلف جنگ جهانی وجود دارد گفت: فرهنگ مقاومت انتخاب ملت ایران بود که این انتخاب آزادانه و منطبق با آرمان و عقیده ملت اتفاق افتاده است.

فرمانده سپاه استان قم ادامه داد: شهیدان انقلاب اسلامی با تمسک به سیره اهل بیت (ع) به برکتی در نام و یاد خود رسیدند که این نور در تمام زوایای جامعه جاری و ساری است.

وی با اشاره به شناسایی یک باند خرابکار با تلاش‌های اطلاعاتی سپاه پاسداران در قم افزود: این گروه خرابکاری هم در سال ۹۸ هم در سال گذشته در ساماندهی اراذل و اوباش، هدایت میدانی اغتشاشات و توزیع سلاح سرد و گرم نقش داشتند.

سردار موحد با اشاره به اینکه مدیریت شهری برای ساماندهی فضاهای شهری مستعد اینگونه تحرکات باید برنامه داشته باشد گفت: امروز دشمن روی نوجوان‌ها و جوان‌ها سرمایه گذاری کرده است.

تقدیر از موفقیت‌های شهرداری قم در حوزه عمرانی و فضای سبز

وی با تقدیر از فعالیت‌های شهرداری قم در حوزه پیشرفت عمرانی و توسعه فضای سبز قم اظهار کرد: کسانی که به قم می آیند اذعان دارند که این شهر نسبت به گذشته بسیار تغییر کرده است.

فرمانده سپاه استان قم با اشاره به اینکه شهرداری قم در امورات فرهنگی و اجتماعی همکاری خوبی با سپاه دارد ادامه داد: با همکاری مدیریت شهری بهترین کنگره شهدای سطح استان‌ها سال گذشته در قم برگزار شد.

وی افزود: در تمام این اقدامات هدف این است که با کمک هم بتوانیم معضلات جامعه را کاهش دهیم و درخواست ما این است که این همکاری‌ها تداوم داشته باشد.

نگاه تخصصی سپاه در اقدامات فرهنگی و اجتماعی

سردار موحد عنوان کرد: معضلات فرهنگی و اجتماعی قم دغدغه همه ما باید باشد و مانند شرایطی که در جنگ نظامی همه در مقاومت بسیج شدند، در این جنگ فرهنگی و اقتصادی هم به کمک سپاه بیایید.

وی با اشاره به اینکه امروز سپاه و بسیج به سمت کار تخصصی حرکت کرده است گفت: در حوزه حجاب و عفاف، اعتیاد و ساماندهی آسیب‌های اجتماعی اقدامات تخصصی در سپاه استان قم در دست اجرا است.

کد خبر 690289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.