برگزاری نشست تخصصی اعلان فراخوان ارزیابی و شناسایی ساختمان پایدار در شهر اصفهان

رئیس اداره مطالعات و برنامه‌ریزی شهری معاونت شهرسازی و معماری اصفهان از برگزاری هفتادوهشتمین نشست تخصصی اعلان فراخوان ارزیابی و شناسایی ساختمان پایدار در این کلان‌شهر در روز چهارم مهرماه، خبر داد.

فریاد پرهیز در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری «نشست تخصصی اعلان فراخوان ارزیابی و شناسایی ساختمان پایدار» با محوریت شهر اصفهان اظهار کرد: تمرکز این نشست بر ارتقای کیفیت زندگی شهروندان و برنامه‌ریزی برای ایجاد شهرسازی مشارکتی و پایدار در پهنه شهر اصفهان است.

وی افزود: در این نشست سعی می‌شود با دسترسی به زندگی برابر به لحاظ دسترسی خدمات در اصفهان، چالش‌های دستیابی به ساختمان‌های پایدار شناسایی و ارزیابی شوند.

رئیس اداره مطالعات و برنامه‌ریزی شهری معاونت شهرسازی و معماری تصریح کرد: در راستای تحقق شهر پایدار اصفهان به‌عنوان نخستین شهر کشور در شبکه جهانی شهرهای پایدار بر اساس شعار محوری این دوره از مدیریت شهری که «اصفهان من، شهر زندگی» است، توجه به شاخص‌هایی همچون پایداری و هوشمندی شهر در دستور کار قرار دارد.

وی اضافه کرد: در هفتادوهشتمین نشست تخصصی ارزیابی و شناسایی ساختمان پایدار، ایده‌های نوین توسعه شهر پایدار و هوشمند توسط محققین مطرح می‌شود و در کنار آن راهکارهای تسهیل برای عملیاتی کردن مفاهیم شهر پایدار به بحث گذاشته خواهد شد.

پرهیز ادامه داد: هفتاد وهشتمین نشست تخصصی اعلان فراخوان ارزیابی و شناسایی ساختمان پایدار در شهر اصفهان از ساعت ۱۵:۳۰ روز سه‌شنبه چهارم مهرماه به آدرس پل چمران شهرداری منطقه هفت اصفهان در محل سالن میرداماد معاونت شهرسازی و معماری شهرداری برگزار می‌شود و حضور برای علاقه‌مندان رایگان است.

کد خبر 690268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.