آغاز عملیات احداث شبکه دسترسی ۲۴ متری به مسکن مهر کاشان

شهردار کاشان از آغاز عملیات احداث و بازگشایی شبکه ۲۴ متری برای دسترسی اهالی مسکن مهر به محور امیرکبیر خبر داد و گفت: شبکه ۳۶ متری، مسیر دیگری است که برای دسترسی مسکن مهر به محور فین در نظر گرفته شده است.

کیومرث محمدپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به آغاز فرآیند آزادسازی‌ها در برای اجرای این شبکه دسترسی، اعتبار لازم برای انجام آن را مجموعاً بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان عنوان و اظهار کرد: در گام نخست، آزادسازی چهار پلاک به ارزش ریالی چهار میلیارد تومان در حال انجام است.

وی ضرورت اجرای طرح‌های ترافیکی را مطالبه دیرینه اهالی فین و مسکن مهر دانست و افزود: با اجرای این طرح، ضمن سهولت دسترسی اهالی مسکن مهر کاهش ترافیک را در معابر فین بزرگ و مسیرهای منتهی به آن شاهد خواهیم بود.

شهردار کاشان با اشاره به شبکه ۲۴ متری، آن را متصل کننده مسکن مهر به محور امیرکبیر دانست و خاطرنشان کرد: این مسیر که هم در طرح جامع و هم طرح تفصیلی مورد تأکید قرار گرفته، پس از تدقیق آماده اجرا است.

محمدپور شبکه ۳۶ متری را شامل حدفاصل انتهای مسکن مهر به کوی گذر عنوان و تاکید کرد: این مسیر می‌تواند ضمن ایجاد یک راه ارتباطی برای اهالی مسکن مهر، ترافیک سنگین محلات این محدوده به ویژه محله مصلی و کوی گذر را تا حد زیادی کم کند.

وی با اشاره به دشواری فرآیند آزادسازی با توجه به کاربری‌های موجود در این مسیر، اضافه کرد: کاربری‌ها در کمیته کار مورد تصویب قرار گرفته است.

شهردار کاشان احداث پارکینگ به مساحت ۱۲ هزار مترمربع را یکی از اقدامات آتی در این طرح دانست و تصریح کرد: با اجرای این طرح، ایجاد گذرگاه پیاده‌روی از باغ کهنه تا باغ فین به عنوان یک برنامه در دستور کار قرار خواهد گرفت، این امر می‌تواند در تردد گردشگران و رفاه حال شهروندان مؤثر باشد.

محمدپور از تصویب خط بدنه اصلاحی طرح در کمیسیون ماده ۵ خبر داد و افزود: با تصویب این طرح در کمیسیون ماده ۵، شهرداری کاشان به اقدامات اجرایی خود در این زمینه می‌پردازد.

کد خبر 690254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.