خود را معطل وعده‌ها و پیمانکاران نکنید

استاندار فارس در جلسه بررسی وضعیت پتروشیمی‌های استان فارس، ضمن ابراز نارضایتی از نحوه اجرای تعهدات سرمایه‌گذاران و پیمانکاران، خواستار برنامه‌ریزی برای شرایط متفاوت شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، محمد هادی ایمانیه امروز _ دوشنبه سوم مهرماه _ در جلسه بررسی وضعیت پتروشیمی‌های استان فارس پس از شنیدن گزارشات مدیران پتروشیمی، اظهار کرد: تجربه، سابقه و اعتبار خود را در گرو وعده‌هایی که محقق نمی‌شود یا تعلل پیمانکاران قرار ندهید و برای شرایط مختلف برنامه‌ریزی کنید تا در صورت نبود توان اجرای پروژه توسط پیمانکاران با خلع آن‌ها بتوانید از شیوه‌های مؤثر دیگر کار را به سرانجام برسانید.

وی با بیان اینکه ملاک پیشرفت پتروشیمی‌ها فعالیت در استان است، افزود: هرگونه تأخیر به هر بهانه‌ای ظلم به مردم است و ضرورت دارد پروژه‌ها با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود عملیاتی شود.

استاندار فارس با تاکید بر توسعه استان، رفع مشکلات مردم، اشتغال‌زایی و سایر مواردی که با اجرای پتروشیمی ایجاد می‌شود، تصریح کرد: لازم است به دور از ساده‌انگاری و دل خوش نبودن به وعده‌های عمل نشده، در صورت همراهی نکردن مناسب پیمانکار، ضمن استفاده از سرمایه‌های در اختیار پتروشیمی‌ها، از طریق فراخوان و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی کار پیش برود و نباید منتظر فرایندهای اداری بود.

کد خبر 690249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.