مالکان ۴۰۰ دستگاه ون در فراخوان سرویس مدارس تبریز شرکت کردند

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز از شرکت ۴۰۰ دستگاه ون در فراخوان سرویس مدارس خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عبدالرحیم قاصدی امروز - دوشنبه سوم مهرماه- در جمع خبرنگاران با اشاره به وظایف شهرداری بر اساس آئین‌نامه و دستور العمل سرویس مدارس اظهار کرد: امسال همچون سال‌های گذشته سامانه پایش ناوگان دانش‌آموزی سپند برای ساماندهی سرویس مدارس کشور شروع به فعالیت کرده است.

وی افزود: در شهر تبریز نیز تا امروز ۲۹ شرکت حمل‌ونقل برای اخذ مجوز سرویس مدارس در این سامانه ثبت نام کرده‌اند که پس از بررسی‌های انجام شده و طی کردن روال قانونی برای سرویس مدارس تبریز تاییدیه گرفته‌اند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز با بیان اینکه نظارت بر سرویس مدارس سطح شهر با هماهنگی آموزش‌وپرورش، پلیس راهور تبریز و سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی گشت تلفیقی نظارت بر سرویس مدارس با مشارکت ارگان‌های مربوطه انجام شده است و در اسرع وقت آغاز به کار خواهد کرد.

قاصدی با اشاره به اینکه یک هزار تاکسی نوسازی شده است و می‌توانند در انتقال دانش‌آموزان و امر سرویس‌رسانی به مدارس مشارکت فعالانه داشته باشند، ادامه داد: علاوه بر تاکسی‌ها و خودروهای شخصی که دارای برچسب سرویس مدارس است، مالکان ۴۰۰ دستگاه ون نیز در فراخوان سرویس مدارس شرکت کرده‌اند و آماده خدمت‌رسانی به دانش‌آموزان هستند.

کد خبر 690240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.