اصلاح و بازمهندسی شبکه برق ۶۳۴ روستای کردستان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان گفت: تاکنون اصلاح و بازمهندسی شبکه برق ۶۳۴ روستای استان کردستان در قالب طرح بهارستان به پایان رسیده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، هیوا لهونیان اظهار کرد: طرح بهارستان یکی از پروژه‌های مهم این شرکت است که با هدف اصلاح، بهسازی و بازمهندسی تمامی تأسیسات برق در روستاها اجرا می‌شود.

وی افزود: جابجایی تیرهای برق واقع در حریم شبکه و نقاط مخاطره‌آمیز، تعمیر و اورهال کلیه تجهیزات شبکه برق روستایی، رفع ضعف ولتاژ، تأمین برق متقاضیان جدید و پایداری شبکه از دیگر نتایج حاصل از اجرای طرح بهارستان است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با بیان اینکه از زمان اجرای این طرح تا کنون اصلاح و بازمهندسی شبکه برق ۶۳۴ روستا در قالب طرح بهارستان به پایان رسیده است، خاطرنشان کرد: از تعداد روستاهای ذکر شده تعداد ۴۲ روستای آن در شش ماهه اول سال جاری انجام شده که بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه به همراه داشته است.

لهونیان با بیان اینکه هم اکنون اصلاح و بازمهندسی شبکه برق در ۲۷ روستای دیگر استان از پیشرفت بالای ۵۰ درصدی برخوردار بوده است، ادامه داد: هدف‌گذاری این شرکت برای اصلاح و بازمهندسی شبکه برق روستاهای استان در سال جاری ۱۷۶ روستا است.

وی یکی دیگر از برنامه‌ها و اهداف قابل اجرا در چارچوب طرح بهارستان را پروژه‌های توسعه شبکه برق روستایی جهت تأمین برق متقاضیان جدید روستایی دانست و تصریح کرد: در سال جاری برای اجرای این طرح میزان ۱۵۳ میلیارد ریال اعتبار در قالب پروژه‌های مختلف برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری شده است که تا کنون با پیشرفت فیزیکی ۶۳ درصدی همراه بوده و یک هزار و ۱۸۷ متقاضی از مزایای آن بهره مند شده‌اند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با اشاره به اقدامات سال گذشته برای اجرای طرح اصلاح و باز مهندسی شبکه برق روستاها، گفت: سال گذشته شبکه برق ۲۳۹ روستا با اعتباری بالغ بر ۹۴۰ میلیارد ریال اصلاح و بازمهندسی شد.

کد خبر 690212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.