ایران ۳ _ قطر ۰ / ششمین فینال متوالی سروقامتان در المپیک آسیایی رقم خورد

تیم ملی والیبال ایران با شکست دادن قطر در مرحله نیمه‌نهایی بازی‌های آسیایی هانگژو برای ششمین‌بار به فینال این مسابقات والیبال این بازی‌ها صعود کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی والیبال ایران در مرحله نیمه‌نهایی نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ هانگژو چین صبح امروز _دوشنبه سوم مهرماه_ به مصاف تیم ملی قطر رفت. شاگردان عطایی بعد از برتری مقابل نپال، بحرین و تایلند مستقیماً به نیمه نهایی رسید.در طرف دیگر ژاپن چین برگزار کننده مسابقه ماقبل فینال هستند.

تیم ملی والیبال کشورمان ست اول بازی را با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ به سود خود به پایان رساند و ست دوم نیز برای تیم ایران دشواری نداشت و آن‌ها ۲۵ بر ۲۰ برنده این ست را به پایان رساندند. همچنین شاگردان بهروز عطایی در آخرین ست نیز نتیجه ۲۵ بر ۲۲ را رقم زدند. گفتنی است چین یا ژاپن حریف فینال ایران خواهند بود که بازی آن‌ها بعد از بازی ایران برگزار خواهد شد.

سیدمحمد پولادگر به‌همراه مناف هاشمی در سالن والیبال از نزدیک در کنار محمدرضا داورزنی شاهد این بازی بودند. لازم به‌ذکر است مسابقات والیبال مردان نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی از روز سه‌شنبه بیست‌وهشتم شهریورماه آغاز شده و تا فردا چهارم مهرماه زمان برگزاری دیدار نهایی و فینال در شهر هانگژو کشور چین ادامه دارد.

سیدمحمد موسوی عراقی (کاپیتان)، محمد ولی‌زاده، مهدی جلوه، محمد طاهر وادی، جواد کریمی، امیرحسین اسفندیار، شهروز همایونفرمنش، میثم صالحی، پوریا حسین خانزاده، امین اسماعیل‌نژاد، صابر کاظمی، محمدرضا حضرت‌پور ۱۲ بازیکن تیم ملی والیبال ایران در این رقابت‌ها هستند.

مصطفی کارخانه به عنوان سرپرست، بهروز عطایی (سرمربی)، علیرضا طلوع‌کیان (مربی) یاناس ویچیچ (کمک مربی و بدنساز)، نیما ده‌پناه (فیزیوتراپ)، امین علی اکبری (آنالیزور) و مهدی فتحی به عنوان ماساژور کادر فنی تیم ملی ایران در این رقابت‌ها هستند.

به گزارش ایمنا، تیم ملی والیبال ایران بلافاصله بعد از بازی‌های آسیایی در مسابقات انتخابی المپیک در کشور برزیل شرکت می‌کند که این رقابت‌ها از هشتم تا شانزدهم مهرماه برگزار می‌شود و تیم ملی با ۱۴ بازیکن در آن شرکت خواهد کرد.

کد خبر 690179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.