مسئولان زیرساخت‌های لازم برای علم‌آموزی دانش‌آموزان را فراهم کنند

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: مسئولان و متولیان وظیفه دارند در راستای علم‌آموزی و آموزش نسل جوان، زیرساخت‌های لازم را برای دانش‌آموزان و آینده‌سازان کشور فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار امان‌الله گشتابی، امروز دوشنبه _سوم مهرماه_ در آئین نمادین بازگشایی مدارس استان کردستان که با حضور مسئولان استانی، دانش آموزان، معلمان و اولیای دانش‌آموزان در دبستان حیرت سجادی شهر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: در هفته دفاع مقدس قرار داریم که یاد و خاطره شهدا و رزمندگانی که در راه عزت ایران و انقلاب و پایداری ایران و قرآن از جان خود گذشتند، گرامی می‌داریم.

وی ادامه داد: مسئولان و متولیان امر در راستای علم‌آموزی و آموزش نسل جوان وظیفه دارند که زیرساخت‌های لازم را برای دانش‌آموزان و آینده‌سازان کشور فراهم کنند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه در این برهه علیرغم همه مشکلاتی که وجود دارد قطعاً می‌توانیم راه روشنی را برای فرزندان خود رقم بزنیم، خاطرنشان کرد: بالاترین چیزی که باعث پیش‌برندگی کشور می‌شود امنیت است که در زیر سایه تلاش نیروهای مسلح امروز ما بعد از ۴۵ سال از پیروزی انقلاب، شاهد امنیت و آرامش و آسایش در کشورمان هستیم.

سردار گشتابی اضافه کرد: تمام تلاش ما امروز باید برای تأمین امنیت و پایداری آن باشد که در این راه بوسه بر دستان مردمان کشورمان هم می‌زنیم که بار دیگر دشمنان نظام را مأیوس کردند.

مسئولان زیرساخت‌های لازم برای علم‌آموزی دانش‌آموزان را فراهم کنند

وی تصریح کرد: علم‌آموزی در سایه اقتدار و امنیت در کشور امکانپذیر است و از سوی دیگر معلمان مدارس هم به برنامه‌ریزی صحیح و هر آنچه که برای رشد و توسعه فرزندان این کشور نیاز است، توجه کنند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در ادامه خطاب به دانش‌آموزان گفت: دانش‌آموزان عزیز بدانید که آینده کشور و استقلال و آزادی و بزرگی کشور ما به دست شما فرزندان غیور امکان‌پذیر است که امیدواریم با حمایت مسئولان استان بتوانیم آینده درخشانی را برای شما رقم برنیم.

سردار گشتابی تاکید کرد: مجموعه سپاه و بسیج در استان کردستان با همه ظرفیت خود در خدمت آموزش و پرورش در مرکز استان و شهرستان‌ها خواهد بود و در این راه از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

کد خبر 690163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.