تلاش اردوگاه قرمز برای بازگشت به مسیر موفقیت+ عکس

بازیکنان پرسپولیس فارغ از نتیجه کسب شده مقابل النصر در تمرینات تیمی پرانگیزه ظاهر می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر به مصاف النصر عربستان رفت و شاگردان گل‌محمدی در این جدال حساس و خانگی با نتیجه دو بر صفر مغلوب یاران رونالدو شدند. با اینکه قرمز پوشان تا اواسط نیمه دوم بازی به لحاظ دفاعی عملکرد مطلوبی از خود ارائه دادند اما اخراج میلاد سرلک در دقیقه ۵۲ و مصدومیت مهدی ترابی در دقایق ابتدایی مسابقه سبب شد شیرازه تیمی نماینده ایران از یکدیگر بپاشد.

در هرحال ترابی و سرلک دو رکن اساسی خط هافبک پرسپولیس به شمار می‌روند که با تکنیک خود فرصت گلزنی را در اختیار مهاجمان این تیم قرار می‌دهند و به همین دلیل خروج آن‌ها از ترکیب قرمزپوشان سبب شد خط هافبک تیم گل‌محمدی با کاستی‌های فراوانی روبه‌رو شود.

با اینکه قرمزپوشان در رویارویی با نماینده عربستان در فاکتورهای متعددی دچار ضعف بودند و به دلایل مختلف موفق نشدند در این جدال به سمت دروازه حریف حملات زهرداری را پایه ریزی کنند اما بیشتر هوادارن این تیم دلیل شکست شاگردان گل‌محمدی برابر النصر را خطای بی مورد سرلک برروی رونالدو و اخراج وی از زمین می‌دانند.

با این حال هافبک اخراجی پرسپولیس این روزها در تمرینات تیمی با انگیزه فراوانی حاضر می‌شود تا در ادامه رقابت‌های آسیایی بتواند اشتباهات خود در بازی با النصر را جبران کند؛ هرچند که میلاد سرلک به دلیل دریافت کارت قرمز نمی‌تواند در بازی با الدحیل که روز دوشنبه _دهم مهرماه_ برگزار می‌شود برای تیم خود پا به توپ شود اما بدون تردید کادرفنی پرسپولیس برروی توانایی‌های این بازیکن در سایر بازی‌ها حساب ویژه‌ای باز کرده است.

تلاش اردوگاه قرمز برای بازگشت به مسیر موفقیت+ عکس

کد خبر 690153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.