شهرداری کرمان برای رفع معارض پل شهدای خلبان اقدام کند

رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر کرمان گفت: در اجرای پل شهدای خلبان دو معارض جدی وجود دارد که لازم است برای رفع آن‌ها به منظور بهره‌برداری به موقع از پروژه اقدام شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، منصور ایرانمنش امروز _ دوشنبه سوم مهرماه _ در یکصدویازدهمین جلسه شورای اسلامی شهر، با اشاره به اجرای پل شهدای خلبان توسط شهرداری، اظهار کرد: تأسیسات برقی و موضوع محیط‌زیست دو معارض جدی بر سر راه این پروژه است.

وی افزود: با توجه به اینکه قرار است پروژه بهمن‌ماه به بهره‌برداری برسد، اگر با وضعیت کنونی پیش رود و معارض رفع نشود، ممکن است سرعت اجرای پروژه پایین بیاید و اجرای آن به طول بینجامد.

عضو شورای اسلامی شهر کرمان با اشاره به ارتباط فاز اول و دوم پروژه شهدای خلبان بر لزوم پیگیری برای تملک مسیری در این محدوده تأکید و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه پل سازه خاص و انحصاری دارد، اگر طرح زمان‌بر شود مشکلاتی را ایجاد می‌کند.

ایرانمنش ادامه داد: لازم است اعتبارات لازم برای اجرای پروژه در بودجه سال آینده پیش‌بینی و چنانچه معارض دیگری است، رفع شود که نیاز به برگزاری جلسه مشترک با محیط زیست و شهرداری و همکاری استانداری داریم.

کد خبر 690139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.