خط‌کشی ترافیکی معابر شهر آران و بیدگل

شهردار آران و بیدگل گفت: خط‌کشی‌های ترافیکی نیازمند دستگاه‌ها و تجهیزات خاص است و پس از عقد قرارداد با پیمانکار، تمام معابر سطح شهر به صورت یک جا خط‌کشی ترافیکی می‌شود.

محسن صانعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به انتقاد شهروندان منطقه یحیی‌آباد ۲ مبنی بر جمع‌آوری نشدن زباله‌ها به صورت مستمر، اظهار کرد: این موضوع موجب ایجاد آلودگی، بوی نامطبوع، جمع شدن سگ‌های ولگرد و ظاهری نازیبا شده بود که سلامت خانواده‌ها را در معرض خطر قرار می‌داد.

وی افزود: با توجه به درخواست شهروندان، جمع‌آوری زباله در این محله به صورت دوره‌ای در دستور کار قرار گرفت، زباله‌های مکان مورد درخواست جمع‌آوری و محل پاکسازی شد.

شهردار آران و بیدگل با اشاره به انتقاد شهروندان خیابان شهیدان غلامرضازاده مبنی بر تأخیر پنج ساله در عملیات آسفالت‌ریزی این خیابان، خاطرنشان کرد: با پیگیری‌هایی که انجام دادیم اقدامات اولیه برای عقد قرارداد با پیمانکار و روند اداری برای آسفالت خیابان شهید غلام‌رضازاده در حال انجام است و عملیات اجرای آسفالت این خیابان از سوی شهرداری ناحیه یک آران و بیدگل به زودی اجرایی خواهد شد.

صانعی با اشاره به اینکه مطالبات شهروندان ساکن کوچه عدالت ۱۴ خیابان و شاد بهسازی و آسفالت است، تاکید کرد: زیرسازی کوچه عدالت ۱۴ و پنج و معبر منتهی به این کوچه در حال انجام است و امید می‌رود پس از اجرای زیرسازی، روکش آسفالت انجام شود.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه آزمایشات رانندگی در محل بلوار شهروند و بازار روز برگزار می‌شود، شهروندان منتقد هستند که به دلیل نبود خط‌کشی خیابان هنگام آزمون دچار مشکل می‌شوند، و عملیات خط کشی محل را خواستار شدند.

شهردار آران و بیدگل گفت: خط‌کشی‌های ترافیکی نیازمند دستگاه‌ها و تجهیزات خاص است و پس از عقد قرارداد با پیمانکار تمام معابر سطح شهر به صورت یک جا خط کشی ترافیکی می‌شود و نخستین خط کشی ترافیکی در این بلوار انجام خواهد شد.

کد خبر 690079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.