روستوف ۳ _ زسکامسکو ۳ / توقف پرگل در شبی که محبی پاس‌گل داد

تیم فوتبال روستوف در هفته نهم لیگ برتر روسیه برابر زسکامسکو به تساوی سه بر سه رسید که محمد محبی پاس منجر به گل اول روستوفی‌ها را داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب مسابقات هفته نهم لیگ برتر فوتبال روسیه در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ تیم فوتبال روستوف که از محمد محبی ملی‌پوش ایرانی در لیست خود بهره می‌برد از ساعت ۱۹:۳۰ امشب _یک‌شنبه دوم مهرماه_ در ورزشگاه روستوف‌آرنا به مصاف تیم رده نهمی زسکا مسکو رفت و در نهایت مقابل حریف خود به تساوی پرگل سه بر سه دست پیدا کرد.

محمد محبی که چهار روز قبل در مرحله گروهی روسیه کاپ در ترکیب روستوف مقابل روبین کازان حضور نداشت و به‌عنوان بازیکن تعویضی در دقایق پایانی وارد مسابقه شد، در دیدار امشب برابر زسکا مسکو یکی از ۱۱ نفر آغاز کننده بود و در دقیقه ۷۶ پس از ثبت یک پاس‌گل از ترکیب روستوفی‌ها خارج شد.

برای روستوف میزبان در این بازی آلکسی میرونوف (دقیقه ۷ روی پاس محمد محبی) و ایگور گولنکوف (دقایق ۱۲ و ۵۰) گل زدند. گل‌های زسکا مسکو را نیز خلیون (۲۶)، فدور چالوف (۶۵) و آبوسبک (۷۰) وارد دروازه روستوف کردند تا امتیازات تقسیم شود.

تیم فوتبال رستوف در هشت هفته گذشته لیگ برتر روسیه هشت امتیاز کسب کرده بود و در مسابقه خانگی امشب مقابل زسکامسکو یک‌امتیاز گرفت تا با دو پیروزی، سه تساوی و چهار شکست و ۹ امتیاز در جایگاه یازدهم جدول لیگ برتر فوتبال روسیه قرار بگیرد.

کد خبر 690056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.