دشمنان با جنگ تحمیلی سعی در شکستن استقلال ایران داشتند

امام جمعه ارومیه گفت: دشمنان از همان ابتدای پیروزی انقلاب‌اسلامی با جنگ تحمیلی سعی در شکستن روحیه استقلال، آزادی و مقاومت مردم را ایران داشتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی امروز _یکشنبه دوم مهرماه_ در دیدارهایی که با خانواده سه تن از شهدای والامقام ارومیه داشت، اظهار کرد: آرامش و امنیت امروز کشور مدیون خون پاک شهدا است.

وی که در راستای گرامیداشت هفته دفاع‌مقدس و رزمایش فرهنگی رهروان ولایت و با همراهی سردار محمدحسین رجبی فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی در منازل شهیدان رضا نظری، محمدرضا رضایی و محمد عظما حضور یافته بود، افزود: دشمنان از همان ابتدای پیروزی انقلاب‌اسلامی با جنگ تحمیلی سعی در شکستن روحیه استقلال، آزادی و مقاومت مردم را ایران داشتند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه با توجه به عدم موفقیت دشمنان در توطئه‌هایشان گفت: دشمنان به فضل الهی همیشه با شکست روبرو شده‌اند.

قریشی با تأکید بر تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران ادامه داد: امنیت کنونی کشور را مدیون خون شهدا و ایثارگری‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس می‌دانیم.

سردار محمدحسین رجبی فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی نیز در این دیدارها اظهار کرد: شهدا در زمان حیات و شهادتشان مایه برکت و خیر بودند.

وی افزود: خانواده شهدا با تربیت چنین فرزندانی مایه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی شده‌اند.

رجبی گفت: حضور ما در بین خانواده شهدا ادای تکلیف و دین است.

کد خبر 690055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.