جمهوری اسلامی ایران به برکت حماسه دفاع مقدس در اوج اقتدار قرار دارد

استاندار اردبیل گفت: جمهوری اسلامی ایران به برکت حماسه‌ها و دستاوردهای عظیم دفاع مقدس، امروز در اوج اقتدار قرار دارد و تعیین کننده معادلات منطقه‌ای است.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اردبیل، سیدحامد عاملی در مراسم گشایش نمایشگاه رزمی و فرهنگی دفاع مقدس با محوریت بازخوانی عملیات مسلم‌بن‌عقیل در موزه دفاع مقدس اردبیل اظهار کرد: ملت ایران در همان اوایل پیروزی انقلاب اسلامی با هجمه سنگین نظام غرب و شرق به سردمداری صدام ملعون روبه‌رو شد اما در کوتاه‌ترین زمان به برکت نفس پاک امام راحل و حضور غیرتمندانه مردان و زنان، دشمن فهمید که نتیجه این جنگ جز بی‌آبرویی خود آن‌ها، چیز دیگری نخواهد بود.

وی افزود: در هشت سال دفاع مقدس به اندازه ۸۰ سال عزت و عظمت ملت ایران به رخ جهانیان کشیده شد و ملت ایران در این دوران ثابت کرد که پای کشور و آرمان خود با قدرت و صلابت ایستاده و اجازه نخواهد داد تا جهان‌خواران عصر معاصر این آرمان و عزت‌طلبی را به غارت ببرند.

استاندار اردبیل خاطرنشان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت همین حماسه‌ها و دستاوردهای عظیم دفاع مقدس، در اوج اقتدار و قدرت قرار دارد و تعیین‌کننده معادلات منطقه‌ای و جهانی است.

عاملی تصریح کرد: در داخل کشور نیز به رغم همه کاستی‌ها و دغدغه‌ها، تلاش مسئولان و دلسوزان این نظام و مردم بر این است تا مشکلات و نارسایی‌ها به حداقل برسد و با غلبه بر همه ناکامی‌ها، توان اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کشور افزایش یابد.

وی اظهار کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی مناسب است تا با نگاه به پیشرفت‌های کشور در این ۴۴ سال، برای برطرف کردن کاستی‌ها تلاش کنیم و در برابر همه حیله‌گری‌های دشمن، قدرت و صلابت خود را نشان دهیم.

استاندار اردبیل افزود: کشور ما امروز با تکیه بر جوانان غیرتمند و توانمند در عرصه‌های مختلف، توان قدرت‌نمایی بی‌نظیر را دارد و در این مقطع حساس ضروری است تا با تولید علم و توجه به رونق اقتصادی، زمینه حل مشکلات معیشتی نیز فراهم آید.

وی گفت: برگزاری نمایشگاه رزمی و فرهنگی در کنار سایر برنامه‌های هفته دفاع مقدس، زمینه‌ای را فراهم خواهد کرد تا جوانان ما بیش‌تر با پیام هشت سال دفاع مقدس، شهدا و ایثارگران انس گرفته و با آن آشنایی پیدا کنند.

کد خبر 690048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.