وینیسیوس دربی مادرید را از دست داد

درحالی که امشب اتلتیکو مادرید و رئال مادرید باید دربی هفته ششم لالیگا را برگزار کنند، وینیسیوس جونیور باز هم از لیست تیم آنچلوتی خط خورده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، وینیسیوس جونیور ۲۳ ساله، از زمانی که در تاریخ بیست‌وپنجم آگوست و در جریان پیروزی ۱ بر صفر تیم‌هایش مقابل سلتاویگو دچار کشیدگی همسترینگ شد، از ترکیب رئال مادرید دور بوده است.

او برای بازی امشب مقابل اتلتیکو مادرید از هفته ششم لالیگا، در لیست کارلو آنچلوتی قرار گرفت، اما کمی بعد اعلام شد به دلیل التهاب معده، نمی‌تواند لوس‌بلانکوس را همراهی کند.

با توجه به اینکه رئال‌مادرید سه بازی در فاصله ۶ روزه باید انجام دهد، برای وینیسیوس این شانس وجود دارد که خیلی زود به ترکیب تیمش برگردد تا دوباره بدرخشد.

لوس بلانکوس قرار است روز چهارشنبه به مصاف لاس پالماس برود و تنها سه روز بعد در روز شنبه به خیرونا سفر کند.

رئال مادرید در یک توئیت که بعد از ظهر امروز منتشر شد، حذف نام وینیسیوس از لیست بازی امشب را تأیید کرد و نوشت: "وینی جونیور از لیست ما برای بازی برابر اتلتیکو مادرید خارج شد."

پس از شروع فصل جدید با شرایط خوب، رئال امشب به ورزشگاه متروپولیتانو می‌رود و به دنبال کسب شش برد از شش بازی در لالیگا است. غول‌های اسپانیایی در لیگ قهرمانان اروپا نیز با یونیون برلین مصاف دادند و جود بلینگهام با گل خود، بار دیگر سه امتیاز را برای تیمش به ارمغان آورد.

کد خبر 690026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.