شمس‌آذر قزوین تنها حریف تدارکاتی سپاهان قبل از تقابل طلایی‌پوشان با الاتحاد عربستان

تیم فوتبال سپاهان قبل از بازی مهم و حساس در برابر الاتحاد عربستان، روز سه‌شنبه دیداری دوستانه با شمس‌آذر قزوین انجام می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، از ابتدای شروع فصل بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران تا این لحظه فقط چهار بازی از هفته پنجم برگزار و هفته ششم هم به‌خاطر بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ هانگژو چین لغو شد و همین موضوع باعث شده بیشترین آسیب به باشگاه‌هایی برسد که در لیگ‌قهرمانان آسیا حضور دارند.

باشگاه‌های نساجی، سپاهان و پرسپولیس درحالی پیش از دیدار هفته اول‌شان در مسابقات لیگ‌قهرمانان آسیا بازی رسمی نداشتند که برای بازی دوم نیز همین روال ادامه دارد و قطعاً آسیب زیادی خواهند دید. خصوصاً برای سپاهان و نساجی که با حریفان قدرتمند و پرستاره الهلال و الاتحاد دیدار خواهند داشت.

همین موضوع باعث شده تا باشگاه سپاهان براساس مذاکراتی که با شمس‌آذر قزوین انجام داده در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان پذیرای شاگردان سعید دقیقی باشد. طلایی‌پوشان دیار زاینده‌رود طبق برنامه روز _سه‌شنبه چهارم مهرماه_ در تنها بازی خود قبل از جدال با الاتحاد عربستان به‌مصاف شمس‌آذر می‌روند تا آمادگی خود را برای این جدال حیثیتی حفظ کنند.

کد خبر 690016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.