۳۱۴ پروژه در حوزه خدمات شهری قم اجرایی می‌شود

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری قم گفت: کل پروژه‌های شهرداری قم در سال ۱۴۰۲ در حوزه خدمات شهری و زیست محیطی، ۳۱۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۸۲ میلیارد تومان است.

مهدی اصفهانیان مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: کل پروژه‌های شهرداری قم در سال ۱۴۰۲ در حوزه خدمات شهری و زیست محیطی، ۳۱۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۸۲ میلیارد تومان است که از این تعداد ۴۷ پروژه در حوزه معاونت خدمات شهری و فضای سبز با اعتباری بالغ بر ۱۵۴ میلیارد تومان است.

وی بیان کرد: در همین راستا در ارزیابی که توسط معاونت برنامه‌ریزی انجام شد، در بین حوزه معاونت‌های شهرداری قم، حوزه معاونت خدمات شهری و محیط زیست رتبه دوم ارزیابی عملکرد را در تیرماه سال جاری از آن خود کرد.

وی افزود: در ۵ ماهه نخست سال جاری، ۳۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان با محوریت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم اجرا شد.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم اظهار کرد: پروژه‌هایی در این زمینه در سطح مناطق هشتگانه با نظارت عالیه معاونت خدمات شهری در دست اقدام است.

وی گفت: این پروژه‌ها شامل پروژه‌های نقش برجسته، نورپردازی، طراحی و اجرای المان‌های شهری و طرح‌های التزام‌بخشی و حذف زوائد بصری بوده که در حال انجام است.

اصفهانیان مقدم تصریح کرد: در ۵ ماهه نخست سال جاری، ۳۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان با نظارت عالیه حوزه معاونت خدمات شهری و با محوریت سازمان سیما منظر و فضای سبز در سطح مناطق هشتگانه اجرا شد.

کد خبر 690009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.