سیاست شهرداری قم چابک‌سازی اداری است

مدیر کل سرمایه انسانی شهرداری قم گفت: شهرداری قم در توسعه نیروی انسانی به مسئله چابک‌سازی توجه دارد.

علی اصغر آمده در گفت وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص ساماندهی نیروی انسانی اظهار کرد: یکی از اقداماتی که به صورت مستمر پیگیر آن هستیم، ساماندهی وضعیت نیروی انسانی است که در این زمینه اخذ مجوز برای تبدیل وضعیت ۸۰ نیروی ساعتی از طریق وزارت کشور دنبال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شهرداری قم به طور مستقیم سه هزار و ۲۰۰ نیروی فعال دارد افزود: در ساختار سازمانی سازمانی سه هزار و ۴۰۰ نفر در نظر گرفته شده است و این نشان می‌دهد تا چه سقفی امکان رشد نیروی انسانی در شهرداری وجود خواهد داشت.

مدیر کل سرمایه انسانی شهرداری قم بازنگری ضوابط تشکیلاتی را یکی از اقدامات انجام شده در شهرداری قم دانست و ابراز کرد: این بازنگری در چارچوبی مشخص انجام می‌شود.

وی ادامه داد: سازمان شهرداری‌ها با همکاری سازمان امور استخدامی ضوابطی را مشخص می‌کند تا در چارچوب مشخصی پیشنهادات ارائه شود که فرمولی در خصوص روابط سازمانی، تشکیل سازمان‌ها، تعداد ادارات موجود در اداره کل‌ها و تعداد معاونت‌ها و غیره در این قالب تدوین شده است.

آمده بیان کرد: شهرداری قم در توسعه نیروی انسانی به مسئله چابک بودن بسیار اهمیت می‌دهد و همین موضوع موجب شده بتوانیم درصد هزینه جاری و عمرانی را به صورت مطلوب حفظ کنیم.

وی معتقد است در بسیاری از موارد افزایش تعداد نیروی انسانی موجب عملکرد بهتر نمی‌شود بلکه کیفیت نیروی انسانی و بازآرایی صحیح آنها مسئله‌ای مهم‌تر است.

کد خبر 690001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.