افزایش توان عملیات عمرانی شهرداری اهواز با اضافه شدن اکیپ کامل آسفالت

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اهواز گفت: یک اکیپ کامل عملیات آسفالت خریداری شده است که با وارد مدار شدن آن بیش از ۲۵ درصد توان عملیاتی سازمان را افزایش می‌دهند.

سعید سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در سازمان عمران دو اکیپ کامل عملیات اجرای آسفالت به عنوان پشتیبان مناطق ۸ گانه شهرداری فعالیت و بخش عمده‌ای از عملیات آسفالت در سطح شهر را اجرا می‌کند.

وی افزود: سازمان عمران در دو شیفت ۱۰ ساعتی در حال تولید آسفالت است و با دو تیم عملیاتی در حال اجرای عملیات آسفالت در سطح شهر است با این حال برای افزایش توان عملیاتی سازمان خرید یک اکیپ کامل اجرای عملیات آسفالت در دستور کار قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اهواز ادامه داد: این اکیپ توسط شهرداری اهواز خریداری شده و طی روزهای آینده از آن رونمایی خواهد شد، با اضافه شدن این اکیپ توان عملیاتی سازمان عمران بیش از ۲۵ درصد افزایش می‌یابد چرا که توان افزایش تولید آسفالت در سازمان وجود دارد.

وی تصریح کرد: در سنوات گذشته سازمان عمران عمدتاً به تولید آسفالت مشغول بوده و کمتر در حوزه اجرایی فعالیت می‌کرد اما در دوره جدید مدیریت شهری رویکرد سازمان عمران علاوه بر تولید آسفالت به اجرای پروژه‌های عمرانی به عنوان بازوی محرک شهرداری تغییر کرده است.

سعیدی اضافه کرد: در دو سال گذشته سازمان عمران علاوه بر عملیات آسفالت، ۳۲ پروژه‌ی عمرانی با هزینه‌ای بالغ بر ۱۳۰ میلیارد تومان انجام داده است.

کد خبر 689974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 21
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    5 0
    همش دروغه
  • IR ۰۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    4 0
    امیدواریم با این عملیات زیر سازی کامل هم شده باشه تا شاهد آب گرفتگی در سطح شهر نباشیم خسته نباشید
    • کاربرجدید IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
      0 0
      زیرسازی رو بعدا انجام میدن،آب گرفتگی تا هزار سال دیگه برطرف نمیشه