دومین مدال کاروان ایران، به نام دختر نصف جهان

مرجان سلحشوری تنها ملی‌پوش پومسه بانوان ایران در شکست بازیکنانی از بنگلادش و مالزی به نیمه نهایی رسید، اما در این مرحله با شکست مقابل حریف ژاپنی به مدال برنز رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مرجان سلحشوری پومسه‌کار اصفهانی تیم ملی تکواندو زنان کشورمان صبح امروز در رقابت‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۳، با قبول شکست در برابر حریف ژاپنی خود به مدال برنز این رقابت‌ها رسید.

او که تنها ملی‌پوش پومسه بانوان ایران در این رقابت‌ها است، پس از گذشتن از حریفانی از بنگلادشی و مالزی در مرحله نیمه‌نهایی رسید.

آتوسا فرهمند سرمربی ایران در این زمینه اظهار کرد: مرجان سلحشوری یکی از بازیکنان باتجربه ایران است و تاکنون مدال‌های زیادی برای تکواندو ایران کسب کرده است.

وی افزود: شرایط مسابقه سخت بود؛ مرجان در مبارزه با حریف مالزی که خیلی قوی بود اجرای خوبی داشت و پیروز شد، برابر ژاپن نمایش خوبی به اجرا گذاشت و عملکرد خوبی داشت؛ در نهایت رقیب او برنده شد و ملی‌پوش ما برنز گرفت، از عملکرد او راضی هستم امیدوارم در آینده نتیجه بهتری بگیریم.

سرمربی ایران در خصوص میزبانی چین و عملکرد داوران اظهار داشت: میزبانی بسیار منظم و خوب بود، اما داوران در بخش مردان ضعیف عمل کردند.

کد خبر 689966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.