به دنبال کسب قهرمانی مسابقات هانگژو هستیم / فدراسیون کبدی از هر نظر حمایت می‌کند

ملی پوش اصفهانی تیم کبدی بانوان گفت: فقط به دنبال کسب عنوان قهرمانی هستیم که به همت و تلاش همه بازیکنان نیاز دارد.

رویا داوودیان پیش از اعزام به مسابقات آسیایی هانگژو چین و در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سیزدهمین مرحله اردویی که گذشت در کیش برگزار شد که پس از پایان این اردو به آمادگی خیلی خوبی رسیدیم و با تمام انرژی منتظر اعزام و شروع مسابقات هستیم.

وی افزود: پنجم مهرماه به مسابقات اعزام می شویم و نهم مهرماه بازی ها استارت می خورد. قرعه کشی انجام شده با تیم های تایلند، بنگلادش و چین تایپه هم گروه شدیم اما فقط تیم هند رقیب اصلی ما محسوب می شود که بسیار امیدوار و آماده تکرار قهرمانی مسابقات جاکارتا هستیم.

ملی پوش اصفهانی تیم کبدی گفت: آزاده سیدی به دلیل آسیب دست از اردوها خط خورد و متاسفانه او را برای مسابقات هانگژو از دست دادیم اما با این حال ۱۲ نفر انتخاب و تیم برای اعزام به مسابقات بسته شد. فقط به دنبال کسب عنوان قهرمانی هستیم که به همت و تلاش همه بازیکنان نیاز دارد.

وی اظهار کرد: امیدواریم هیئت کبدی استان اصفهان حمایت شود تا در کنارش بازیکنان و تیم ملی کبدی هم حمایت شوند. برای بالا بردن پرچم کشور تلاش می کنیم و قطعاً نیاز است تا مسئولین در این راه سخت مثل همیشه کمک حال تیم ملی کبدی باشند.

داوودیان در خصوص امکانات و زیر ساخت های کبدی اظهار کرد: خوشبختانه فدراسیون کبدی از هر نظر حمایت می کند، شرایط بدی نداریم و فدراسیون هم تلاش می‌کند تا بانوان کبدی کمبودی احساس نکنند.

کد خبر 689907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.