بهره‌برداری از ۸ پروژه بزرگ ترافیکی در اصفهان تا اواسط مهر ۱۴۰۲

رئیس ستاد مهر شهرداری اصفهان، فعالیت‌های این ستاد برای کاهش و مدیریت ترافیک معابر شهر را تشریح کرد و گفت: بهره‌برداری از هشت پروژه بزرگ ترافیکی تا پانزدهم مهرماه امسال انجام می‌شود.

حسین حق‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به فعالیت‌های معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان برای مهرماه امسال اظهار کرد: اضافه شدن ۱۲۸ دستگاه اتوبوس به ناوگان، خریداری ۵۰ دستگاه ون و تحویل گرفتن و خدمت‌رسانی ۲۹ دستگاه، خرید ۳۸ دستگاه موتورسیکلت و دوچرخه برقی برای پلیس طبق ماده ۱۰۸ و استفاده از نرم‌افزار «نشان» برای اطلاع‌رسانی زمان رسیدن اتوبوس و مترو به ایستگاه‌ها انجام شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای مهرماه با بازگشایی مدارس افزایش ۳۰ درصدی ترافیک را شاهد هستیم، افزود: جلوگیری از فعالیت‌های خاک‌برداری و بتن‌ریزی تا پانزدهم مهرماه، استخدام و آغاز به‌کار فعالیت ۴۰۰ نیروی راهبر اتوبوسرانی، نوسازی ۴۰۰ دستگاه دوچرخه شهری، شناورسازی زمان آغاز فعالیت دستگاه‌ها از ساعت هفت تا هشت بامداد با ابلاغ استاندار و استفاده رایگان شهروندان از ناوگان حمل‌ونقل عمومی روز یکم مهرماه انجام شده است.

رئیس ستاد مهر شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: سرفاصله زمانی حرکت قطارهای خط یک مترو از ساعت شش بامداد تا ساعت هفت بامداد ۱۵ دقیقه و از ساعت هفت تا پایان زمان فعالیت همان روز، ۱۱ دقیقه خواهد بود.

وی اضافه کرد: راه‌اندازی ۹۰ درصد پل‌های عابرپیاده مکانیزه که دچار مشکل شده بود، مدیریت و هماهنگی فعالیت ۳۰ نفر همیار ترافیک برای کاهش ترافیک معابر شهر، دریافت چهار مصوبه از شورای ترافیک و ابلاغ و اجرای آن برای مهرماه، مشارکت و همکاری مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری در کاهش ترافیک و بهره‌برداری از ۱۳ ایستگاه سنجش آلایندگی هوا و راه‌اندازی سامانه سرویس مدارس با عنوان «سفیر مهر» انجام شده است.

حق‌شناس اضافه کرد: نصب ۵۰ سرپناه اتوبوس، ایمن‌سازی، رنگ‌آمیزی، نصب تابلو و علائم ترافیکی ۲۵۰ مدرسه، رنگ‌آمیزی ترافیک ۴۸۰ نقطه شهر، بهره‌برداری از هشت پروژه بزرگ ترافیکی تا پانزدهم مهرماه، نصب ۱۵ سایبان پلیس در سطح تقاطع‌های شهری، به‌روزرسانی، تغییر زمان‌بندی و نظارت مستمر بر فعالیت ۱۹۷ تقاطع شهر و برنامه‌ریزی برای دپو و سرویس‌دهی ویژه به ایستگاه‌های پرتراکم و مدارس در زمان پیک ترافیک، همچنین رفع ۷۹ گلوگاه محله‌ای انجام شده است.

کد خبر 689901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.