مدرسه استثنایی حاج احمد حر مجهز به کف‌پوش بازی می‌شود

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان گفت: یکی از مطالبات مدرسه استثنایی حاج احمد حر تأمین کف‌پوش بازی بود که این خواسته محقق و به مناسبت روز جهانی معلولان انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد صیرفی‌نژاد در جمع دانش آموزان مدرسه استثنایی حاج احمد حر و اولیای دانش آموزان اظهار کرد: مطالبات مدرسه استثنایی از جمله ایجاد کف‌پوش بازی در مدرسه در دستور کار شهرداری بوده است لذا به مناسبت روز جهانی معلولان این مطالبه محقق و در اختیار دانش‌آموزان معلول قرار می‌گیرد.

وی افزود: تاکنون فعالیت‌های ویژه‌ای در محله دهنو و ولدان با توجه به بودجه محرومیت‌زدایی تخصیص یافته انجام شده است که امیدواریم این همکاری با کمک معتمدان در محلات ولدان و دهنو ادامه داشته باشد.

صیرفی‌نژاد یادآور شد: این امنیت و آرامش کنونی ما مرهون هشت سال ایثارگری و تلاش شهدا و رزمندگان بوده است لذا ما باید شکرگزار این نعمت بزرگ امنیت و آسایش باشیم، ۱۰ دستگاه خودروی ون در اختیار دانش‌آموزان معلول قرار می‌گیرد

حمیدرضا رادمهر، مشاور استاندار اصفهان در امور معلولان در ادامه این نشست با حضور در مدرسه استثنایی حاج احمد حر منطقه دو زنگ آغاز مهر را نیز در این مدرسه نواخت.

وی با اشاره به مدال‌آوری معلولان در مسابقات پاراالمپیک و کسب افتخار در جمع دانش‌آموزان معلول افزود: در آخرین جلسه شورای آموزش و پرورش استان اصفهان موضوع ایاب‌وذهاب دانش‌آموزان معلول مورد بررسی قرار گرفت و قرار شد ۱۰ دستگاه خودروی ون از سوی تاکسیرانی اصفهان تا یک ماه آینده در اختیار معلولان دانش‌آموز قرار گیرد.

مشاور استاندار اصفهان در امور معلولان با اشاره به اینکه کمبودهایی برای دانش‌آموزان معلول در اصفهان وجود دارد، گفت: نگاه ریاست جمهوری و نیز مدیریت استان برای جامعه دانش‌آموزی با نیاز ویژه یکی از اولویت‌های آموزشی است که امسال به آن پرداخته خواهد شد.

کد خبر 689845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.