دانش و تکنولوژی ترکیه در نساجی مورد استفاده تولیدکنندگان قرار می‌گیرد

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: از مزایا، دانش و تکنولوژی کشور ترکیه در حوزه نساجی برای سرمایه‌گذاری و تولید در استان استفاده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدصادق معتمدیان امروز _شنبه یکم مهرماه_ در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با تاکید بر تهیه سند اجرایی برای تعیین تکلیف مدیران دستگاه‌های اجرایی آذربایجان غربی، اظهار کرد: با تمرکز بر روی شاخص‌هایی که باید بر اساس اولویت‌ها ارتقا یابند، زمینه برای رسیدن به میانگین کشوری در این شاخص‌ها فراهم شود.

وی همچنین با اعلام اینکه پیشرفت باید همراه با عدالت باشد، افزود: رویکرد نظام و دولت سیزدهم، پیشرفت کشور بر پایه رعایت عدالت و توسعه متوازن می‌باشد و دستگاه‌های اجرایی آذربایجان غربی نیز در این مسیر گام برخواهند داشت تا نابرابری‌ها جبران شود.

استاندار آذربایجان غربی به همکاری‌های مرزی و اقتصادی با کشور ترکیه نیز اشاره کرده و گفت: از مزایا، دانش و تکنولوژی کشور ترکیه در حوزه نساجی برای سرمایه‌گذاری و تولید در استان استفاده خواهد شد.

وی همچنین با تاکید بر اینکه ریل گذاری و نقشه راه توسعه شهرستان‌های استان باید در سند توسعه مد نظر قرار گیرد، تصریح کرد: برای تعیین رویکردها بر اساس اولویت‌های توسعه آذربایجان غربی برنامه‌ریزی شده و در قالب یک زمان بندی مشخص برنامه‌ها اجرایی شود.

معتمدیان در ادامه به پتانسیل‌های نهفته در مرزهای استان اشاره کرده و ادامه داد: از ظرفیت پایانه‌ها و ترانزیت کالا از مرزهای آذربایجان غربی، برای توسعه و درآمدزایی در استان استفاده شود.

استاندار آذربایجان غربی در پایان با تاکید بر اهتمام جدی مدیران در جذب اعتبارات مصوب، خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در جذب اعتبارات و اجرای پروژه‌ها، مدیریت زمان داشته باشند.

کد خبر 689824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.