زنگ مهر با حضور معاون رئیس‌جمهور در قم نواخته شد

زنگ مهر و مقاومت با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری استخدامی در قم نواخته شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، زنگ آغاز سال تحصیلی جدید طی آئینی با حضور رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، استاندار قم، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان ارشد استانی، خانواده شهدا و دیگر اقشار امروز – شنبه یکم مهرماه- در مدرسه دخترانه حضرت زهرا (س) استان قم نواخته شد.

میثم لطیفی، معاون رئیس‌جمهور در این مراسم که در مدرسه فاطمه الزهرا خیابان انقلاب قم برگزار شد، با اشاره به رویکرد جدید دولت در تقویت آموزش و پرورش در کشور اظهار کرد: در حال حاضر ۱۶ میلیون و ۷۰۰ هزار معلم در سطح کشور مشغول به فعالیت هستند.

وی افزود: به منظور جبران کمبود نیرو در آموزش و پرورش، امسال ۳۵ هزار معلم جدید جذب آموزش و پرورش کشور شدند.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور تقویت بنیه آموزش و پرورش را پایه پیشرفت کشور دانست و گفت: جمهوری اسلامی امروز در حیطه‌های مختلف علمی و فناوری در جهان سرآمد است.

افزایش کلاس‌های درس در قم

علیرضا رحیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قم نیز در این آئین با اشاره به حضور ۳۰۵ هزار دانش‌آموز در سال تحصیلی جدید، از افزایش کلاس‌های درس در استان قم خبر داد.

وی با اشاره به اینکه در سال تحصیلی جدید حدود ۹.۵ میلیارد تومان برای تهیه لباس فرم و بیمه دانش آموزان بدون بضاعت استان قم هزینه شده است گفت: قرار نیست هیچ دانش آموزی به دلیل مشکلات اقتصادی از رفتن به مدرسه محروم شود.

کد خبر 689800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.