دفاع مقدس یادآور دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب‌ اسلامی است

فرمانده لشکر ۶۴ پیاده ارومیه گفت: هفته دفاع مقدس یادآور دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب‌ اسلامی است و باید یادواره‌های شهدا برای شناساندن هرچه بیشتر آن‌ها برگزار شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر سرتیپ دوم هرمز طبرخونی امروز _ شنبه یکم مهرماه_ با حضور در مزار نخستین شهید نظامی دفاع مقدس «شهید خلبان خالد حیدری» در شهر مهاباد اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب‌اسلامی است.

وی افزود: اقتدا به فرمایشات فرمانده معظم کل قوا برای ما یک درس و الگو است و باید مورد توجه قرار گیرد، باید یادواره‌هایی را با توجه به منویات رهبری برای شهدا برگزار کنیم تا شهدا را هرچه بیشتر بشناسانیم.

فرمانده لشکر ۶۴ پیاده ارومیه بر ضرورت این امر تأکید کرد و ادامه داد: نسل جدید ما نسلی هستند که جنگ را تجربه نکرده‌اند و با یادواره‌های شهدا و بازگویی زندگینامه شهیدان می‌توان آنها را با دفاع مقدس آشنا کرد.

طبرخونی تصریح کرد: بازگویی زندگینامه شهدا در این یادواره‌ها می‌تواند تداعی بخش خاطرات شیرین دوران دفاع مقدس و رشادت و فداکاری‌های رزمندگان اسلام باشد.

امیر سرتیپ دوم عیسی بیات، فرمانده تیپ ۳۶۴ ارتش در مهاباد نیز در این مراسم تاکید کرد: شهید حیدری یکی از شهدا بنام ما بوده و اولین شهیدی است که در دفاع مقدس خارج از مرزهای کشورمان به شهادت رسیده است.

وی افزود: این شهید بنام شهید وحدت در آذربایجان‌غربی شناخته می‌شود.

کد خبر 689791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.