آمادگی پلیس کردستان برای برقراری نظم همزمان با آغاز سال تحصیلی

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان از آمادگی کامل پلیس برای برقراری نظم و امنیت، همزمان با بازگشایی مدارس استان خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ علی مجیدی اظهار کرد: طرح پلیس ویژه مدارس، در شهرهای استان کردستان همزمان با بازگشایی مدارس جهت برقراری نظم و امنیت و آرامش والدین و دانش‌آموزان برگزار شد.

وی افزود: پلیس در راستای اجرای وظایف قانونی خود مأموریت دارد تا در کنار اقدامات تخصصی، آگاه‌سازی و ارائه هشدارهای پلیسی را به آحاد مختلف جامعه ارائه کند تا از این طریق، آسیب‌های احتمالی به هموطنان کاهش یابد.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان تاکید کرد: اگر وسیله نقلیه‌ای در مسیر تردد دانش‌آموزان ایجاد مزاحمت کرد شماره پلاک آن را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهید.

وی ادامه داد: به دانش‌آموزان بیاموزید با افرادی که از آنها شناخت کافی ندارند و یا فاصله سنی زیاد با آنها دارند معاشرت و دوستی نکنند.

مجیدی گفت: والدین که در روز اول فرزندان خود را بخصوص کلاس اولی‌ها را سرویس دهی می‌کنند، در همان ساعت اول شروع مدارس، احترام به قانون را به آنها بیاموزند.

وی همچنین به والدین توصیه کرد که فرزندان خود را در سرویس‌های مجاز و مورد تأیید مدارس ثبت نام کرده و به آنان آموزش دهند که با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از ناوگان حمل و نقل رسمی و خودروهای مجاز (تاکسی و…) استفاده کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کردستان خاطرنشان کرد: لزوم مراقبت والدین بر روابط اجتماعی فرزند خود و توجه دادن آنها به آسیب‌های اجتماعی نظیر مواد مخدر و انتخاب دوستان ناباب امری ضروری است.

کد خبر 689786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.