موفقیت‌های کشور در عرصه‌های مختلف موجب اقتدار آن شده است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه علم یکی از مؤلفه‌های قدرت محسوب می‌شود و کشور ما در این حوزه صاحب نام است، گفت: موفقیت‌های کشور در عرصه‌های مختلف همچون نانو و سایر علوم موجب اقتدار آن شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ابوالفضل رفیعی امروز _ شنبه یکم مهرماه _در جشن آئین بازگشایی مدارس در زنجان، اظهار کرد: امروز روز نشاط و آغازی دوباره برای دانش آموزان و جویندگان علم و دانش است تا آینده‌سازان این مرز و بوم با کسب علم، شرایط را برای داشتن ایرانی آبادتر فراهم کنند.

وی افزود: همزمانی بازگشایی مدارس و آغاز هفته دفاع مقدس نویدبخش شور و هیجان است، چراکه دشمنان از جهاد می‌ترسند، با آغاز سال تحصیلی نیز نوجوانان و جوانان این مرز و بوم جهاد علم را در پیش می‌گیرند و باید از این فرصت‌ها بهره برد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان نباید در درس خواندن و علم‌آموزی کوتاهی کنند تا در آینده نتیجه بهتری می‌گیرند. دانش‌آموزان آینده‌سازان مملکت هستند و باید در تولید علم به آن‌ها تکیه کنیم.

رفیعی با بیان اینکه علم یکی از مؤلفه‌های قدرت محسوب می‌شود و کشور ما در این حوزه صاحب نام است، اضافه کرد: موفقیت‌های کشور در عرصه‌های مختلف همچون نانو و سایر علوم موجب اقتدار آن شده است.

وی با اشاره به دستاوردهای کشور در حوزه‌های مختلف، گفت: امروز در نقطه خوبی داریم و مسیر درستی را طی کرده‌ایم که به گفته مقام معظم رهبری قله نزدیک است و قطعاً به آن خواهیم رسید.

کد خبر 689766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.