شناگران اعزامی به هانگژو می‌توانند اتفاقات خوبی را رقم بزنند / ورزش شنا مظلوم است

مدیر عامل باشگاه اریس گفت: شناگران اصفهانی اعزامی به هانگژو شرایط خوبی دارند و امیدوار هستیم اتفاقات خوبی برای شنای ایران رقم بخورد.

مسعود جابرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا به اعزام مهرشاد افقری و متین سهران به همراه تیم ملی شنا با سرمربیگری گامر دیلانچیان به بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ اشاره و اظهار کرد: با وجود اینکه انتظار می‌رفت مراسم بدرقه در خور شانی پیش از اعزام تیم ملی برگزار شود، اما این اتفاق رخ نداد، اما بنا بر وظیفه‌ای که جهت حمایت از ملی‌پوشان داشتیم، طی سفر به تهران دیداری با سرمربی و بازیکنان تیم ملی داشته و برای آن‌ها آرزوی موفقیت کردم.

وی با ابراز رضایت از شراط روحی و روانی شناگران اعزامی تصریح کرد: وضعیت بازیکنان عالی است و با توجه به شرایط رکوردی مهرشاد افقری، فکر می‌کنم اتفاقات خوبی برای شنای ایران رخ بدهد.

مدیر عامل باشگاه اریس ادامه داد: تیم برای کسب آمادگی بهتر یک اردو داشته است، اما تدارکاتی که برای بازی‌های آسیایی لازم است را نداشتند، ورزش شنا همیشه مظلوم بوده و با نگاهی بهتر و برنامه ریزی درست همه چیز شدنی است.

مدیرعامل باشگاه اریس به فعالیت این باشگاه در سطح قهرمانی و آموزشی هم اشاره کرد و گفت: در سال‌های گذشته بیشتر بحث قهرمان پروری مدنظر بود، اما در حال حاضر از سطح آموزشی تا سطح حرفه‌ای و قهرمانی ورزشکار داشته و همه رده‌ها در باشگاه تمرین می‌کنند و تنها باشگاهی در اصفهان هستیم که در همه رده‌ها ورزشکار داریم.

وی با بیان اینکه ورزشکاران زیر نظر مربیان با سطح فنی مطلوب در این باشگاه آموزش می‌بینند، افزود: حامد عزیزی، رضا کرم‌زاده و احمد توکلی مربیان رده‌های سنی باشگاه اریس هستند و برنامه همه بازیکنان زیر نظر گامر دیلانچیان، رئیس کمیته فنی بررسی و رسیدگی می‌شود.

زحمات باشگاه‌های خصوصی به چشم نمی‌آید

جابرزاده در خصوص تیم داری در بخش بانوان تصریح کرد: در بخش بانوان و با سرمربیگری الهام مجیدی فعالیت داریم و یک استخر مجزا برای فعالیت بانوان در نظر گرفته‎‌ایم تا در بخش بانوان نیز حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا زحمات باشگاه‌های خصوصی در ورزش به چشم نمی‌آید، گفت: کارها و زحماتمان به هیچ عنوان دیده نمی‌شود زیرا در این سطح کار کردن سنگین و پر فشار است و نیاز به حمایت دارد و معمولاً از درآمدهای شخصی در این راه استفاده می‌کنیم.

جابرزاده افزود: ما و دیگر باشگاه‌های خصوصی به درستی دیده نمی‌شویم، اما اگر از سوی فدراسیون و ورزش و جوانان حمایت شود، اتفاقات بزرگی رخ خواهد داد.

وی به حضور تیم اریس در لیگ برتر شنای کشور نیز اشاره کرد و گفت: برخلاف شائبه مطرح شده، باشگاه اریس با بازیکنان تیم لیگ برتری مطابق عرف قراردادهای لیگ شنا قرارداد منعقد می‌کند، زیرا معتقدیم برای نتیجه‌گیری در ورزش باید هزینه کرد.

مدیرعامل باشگاه اریس ادامه داد: پس از مهاجرت علیرضا یاوری به خارج از کشور، کمی از قدرت تیم اریس کاسته شد، اما همواره تلاش بر این بوده که به جهت حمایت از بازیکنان بومی، با تیم بومی در لیگ فعالیت کنیم، اما در مجموع سطح فنی تیم حاضر در لیگ به نظر کمیته فنی بستگی دارد و اگر نظر مساعدی داشته باشند، یک تیم در حد قهرمانی آماده لیگ خواهیم کرد.

کد خبر 689740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.