دانش‌آموزان در دفاع مقدس پیشتاز بودند

امام‌ جمعه گلپایگان گفت: بیشتر جمعیت رزمندگان دوران دفاع مقدس را دانش‌آموزان تشکیل می‌دادند که نشان از ایمان آن‌ها به خدا و دین مبین اسلام، حفظ مسئولیت‌پذیری و احساس دین به وطن دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام محمدتقی کرامتی امروز- شنبه یکم مهرماه- در مراسم نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت در دبیرستان امام خمینی گلپایگان اظهار کرد: تقارن هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی موجب می‌شود دانش‌آموزان از دوران تحصیل جانفشانی و ایثار رزمندگان را در ذهن خود مرور کنند.

وی افزود: بهار دانش به معنای واقعی کلمه جامعه را پویا و زنده نگه می‌دارد و امید می‌رود از این فرصت نهایت استفاده را انجام دهیم.

امام جمعه گلپایگان خاطرنشان کرد: بیشتر جمعیت رزمندگان دوران دفاع مقدس را دانش‌آموزان تشکیل می‌دادند که نشان از ایمان آن‌ها به خدا و دین مبین اسلام، حفظ مسئولیت‌پذیری و احساس دین به وطن دارد.

برگزاری ۱۰۰ برنامه در گلپایگان به مناسبت هفته دفاع مقدس

سیدعباس میرکریمی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان نیز با بیان اینکه به مناسبت گرامیداشت چهل و سومین سالروز هفته دفاع مقدس بیش از صد برنامه در شهرستان گلپایگان برگزار می‌شود، اظهار کرد: برگزاری هفت یادواره در هفت شب دفاع مقدس، همایش رزمندگان دفاع مقدس، اجرای برنامه‌های مذهبی و فرهنگی و عمرانی در محلات کرامت شهر در هفته دفاع مقدس انجام می‌شود.

وی از کلنگ‌زنی چمن مصنوعی در منطقه مسکن مهر خبر داد و اضافه کرد: افتتاحیه سالن ورزشی شهر گوگد، پروژه‌های محرومیت‌زدایی از جمله بازسازی و بهسازی مدارس، ساخت و مرمت منزل محرومین از دیگر برنامه‌های دفاع مقدس است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان تصریح کرد: جشنواره ورزش بومی محلی، اردوهای زیارتی تفریحی ورزشی، جشنواره مسابقات رباتیک بسیج، مسابقات تیراندازی، مسابقات ژیمناستیک جام شهدای گلشهر، مسابقات فرهنگی ورزشی مادران توانمند در هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود.

آینده ایران اسلامی را باید در سیمای دانش‌آموزان دید

باقر عبیری، رئیس آموزش و پرورش گلپایگان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تقارن آن با آغاز سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: شهدا جان خود را در راه اعتلای نظام نثار کردند و اکنون باید امانتدار خوبی باشیم.

وی با بیان اینکه مهرماه آغاز فصل بهار تعلیم و تربیت است، اظهار کرد: سربلندی، افتخار و عزت و قدرت جامعه در گرو تولید دانش و تفکر و دانایی است.

رئیس آموزش و پرورش گلپایگان افزود: آینده ایران اسلامی را باید در سیمای دانش‌آموزان دید، و در راستای توسعه جامعه تحول‌گرا و پویا و اجتماعی، باید آموزش و پرورش را تقویت کرد تا رسالت خطیر خودش به نحو احسن به سرانجام برساند.

کد خبر 689725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.