کمبود ۵۰۰ خودروی سرویس مدارس در گرگان

رئیس آموزش و پرورش گرگان از کمبود ۵۰۰ خودروی سرویس مدارس در این شهرستان خبر داد و گفت: بسیاری از رانندگان در دوران کرونا از این حرفه دست کشیدند.

حسن مدرس‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهر گرگان برای تأمین حمل‌ونقل دانش آموزان نیاز به یک هزار و ۴۰۰ خودرو دارد که تاکنون تنها ۹۰۰ خودرو تأمین شده است و با کمبود ۵۰۰ خودرو مواجه هستیم.

وی علت کاهش خودرو در بخش سرویس مدارس را دوران کرونا و آموزش مجازی دانش آموزان دانست و افزود: بسیاری از رانندگان در آن دوره اقدام به تغییر شغل کردند که باعث شده است امروز ما با چنین معضلی روبرو باشیم.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان گرگان با بیان اینکه برای حل این مشکل تمهیداتی اندیشیده شده است، خاطرنشان کرد: سازمان حمل‌ونقل شهرداری گرگان روی ۱۵ دستگاه اتوبوس بنر اتوبوس دانش‌آموزی نصب و تلاش کرده است تا این خلأ را تا حدودی جبران کند.

مدرس‌زاده اضافه کرد: این اتوبوس‌ها بیشتر برای مدارس اطراف گرگان همچون روستای محمدآباد، شهرک زیتون و سایر نقاطی که در حاشیه شهر هستند، پیش‌بینی شده است.

وی تصریح کرد: شهرداری گرگان با سیاست‌ها و برنامه‌ریزی‌های گسترده در تلاش برای رفع کمبود ۵۰۰ خودروی سرویس مدارس است و امیدواریم با رفع این مشکل حمل‌ونقل دانش‌آموزان به خوبی انجام شود.

کد خبر 689724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.