تسریع در تعریض گذر شهید موسویان در گرو همکاری شهروندان است

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان از تعریض گذر شهید رسول موسویان واقع در محله باغ فردوس خبر داد و گفت: از تمام شهروندانی که در محله باغ فردوس ساکن هستند درخواست می‌کنم مالکان اراضی در مسیر این گذر را به منطقه معرفی کنند تا بتوانیم تشکیل پرونده و مقدمات آزادسازی را انجام دهیم.

جواد کشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تعریض گذر شهید رسول موسویان به‌عنوان یکی از پروژه‌های عمرانی، در بودجه سال جاری برای منطقه ۱۳ پیش‌بینی شده است.

وی افزود: با توجه به ترافیک خیابان باغ فردوس و دستگرد، تملک و آزادسازی برای تعریض گذر شهید موسویان در دستور کار قرار گرفت، زیرا شهروندانی بازدیدکننده از مجموعه گردشگری ناژوان از این مسیر عبور می‎‌کنند و منجر به ترافیک سنگین می‌شود و همین موضوع نارضایتی مردم محله را به همراه دارد.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: سعی مدیریت این منطقه بر این است که با تعریض این گذر بتوانیم بخشی از این بار ترافیکی محدوده خیابان‌های باغ فردوس و دستگرد را کمتر کنیم.

وی اضافه کرد: اقدامات برای تملک و آزادسازی نیز انجام شده و با شناسایی مالکان، آن‌ها را دعوت کردیم تا برای تملک به شهرداری مراجعه کنند تا بتوانیم توافقاتی داشته باشیم.

کشانی گفت: با نصب بنر در خیابان باغ فردوس نیز به صورت کامل این مهم اطلاع‌رسانی شده است تا بتوانیم هر چه زودتر تملک و آزادسازی برای تعریض این گذر را انجام دهیم.

وی تاکید کرد: از تمام شهروندانی که در محله باغ فردوس ساکن هستند درخواست می‌کنم مالکان اراضی در مسیر این گذر را به منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان معرفی کنند، تا بتوانیم تشکیل پرونده و مقدمات آزادسازی را انجام داده و خیابان شهید رسول موسویان را تعریض کنیم.

کد خبر 689721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    0 1
    مالکان که حاضرند نیازی به معرفی نیست تو کوچه رو صندلی نشستندو دارند نگاه میکنند بعضی جاهاشم پارکینگ اختصاصی شده بهتر از این نمیشه جلو مغازه ها شون دورهمی میگیرند انگار که راه تو کوچه جزوی از مغازه و خونه هاشونه