مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی رادیویی «صدای شهر» تمدید شد

رئیس اداره تولیدات رسانه‌ای شهرداری اصفهان از تمدید مهلت ارسال آثار برای نخستین جشنواره ملی رادیویی «صدای شهر» در دو بخش حرفه‌ای و مردمی تا چهاردهم مهرماه سال جاری خبر داد.

محمدحسن غضنفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نخستین جشنواره ملی رادیویی صدای شهر تا چهاردهم مهرماه ۱۴۰۲ تمدید شد و اختتامیه آن آبان‌ماه ۱۴۰۲ خواهد بود.

وی با بیان اینکه جشنواره ملی رادیویی صدای شهر در دو بخش حرفه‌ای و مردمی برگزار می‌شود، افزود: بخش حرفه‌ای شامل نمایش کوتاه، مینی‌فیچر، انونس‌های آگاهی بخش، متن و گزارش و psa است و بخش مردمی را پادکست، داستانک، متن طنز و عکاسی (ویژه رادیونما) تشکیل می‌دهد.

رئیس اداره تولیدات رسانه‌ای شهرداری اصفهان با اشاره به محورهای این جشنواره خاطرنشان کرد: محورهای جشنواره شامل روابط اجتماعی، خدمات شهری، زیباسازی شهری، حمل‌ونقل عمومی و ترافیک، شهرسازی و اطلاع‌رسانی است.

وی با بیان اینکه هدف اصلی این جشنواره جلب مشارکت و بهره‌گیری از توان و ظرفیت هنرمندان رادیو در ارتقای فرهنگ شهروندی و افزایش آگاهی مردم با حقوق و مسئولیت‌های شهروندی است، خاطرنشان کرد: از دیگر اهداف جشنواره می‌توان به ارتقای فرهنگ شهروندی و توسعه پایدار، مشارکت شهروندان در مدیریت شهری، همسان‌سازی خرد فرهنگ‌ها با زبان هنر، ایجاد حس تعلق شهری بین شهروندان و ایجاد شهری با نشاط و هم‌گرایی بین شهروندان اشاره کرد.

غضنفری اضافه کرد: علاقه‌مندان به شرکت در نخستین جشنواره ملی رادیویی صدای شهر می‌توانند تا چهاردهم مهرماه نسبت به ارسال آثار خود اقدام و برای کسب اطلاعات بیشتر، دریافت شیوه‌نامه و ارسال اثر به وب‌گاه www.isfahan.irib.ir مراجعه کنند.

کد خبر 689718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.