فداکاری‌های شهید ستاری و پدافند هوایی ارتش سریال می‌شود

تهیه‌کننده «های‌پاور» از برنامه‌ریزی برای ساخت سریالی از زندگی و دلاورمردی‌های شهید منصور ستاری و فداکاری‌های پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی خبر داد.

به گزارش ایمنا، اباذر جوکار اظهار کرد: از آنجایی که ارتش جمهوری اسلامی از ساخت مجموعه‌هایی در حوزه پدافند هوایی حمایت می‌کند به دنبال ساخت آثاری از جمله درباره شهید منصور ستاری هستیم.

وی افزود: در صورتی که حمایت‌های لازم به عمل آید سریالی با عنوان منصور را در دست ساخت خواهیم داشت، با توجه به استقبالی که از های‌پاور شد برآن هستیم که سریالی در باب فداکاری‌های پدافند هوایی و دلامردی‌های شهید منصور ستاری بسازیم.

جوکار گفت: شهید منصور ستاری یکی از نوابغ ارتش جمهوری اسلامی ایران بود که قصد داریم خلاقیت‌ها و نبوغ شهید ستاری و شهدای چون این شهید عزیز و نیروهای مسلح به صورت سریال درآید تا بخشی از فداکاری‌های پدافند هوایی و ارتش را در قالب مجموعه‌ای تولید کنیم.

فیلم سینمایی‌های پاور به کارگردانی هادی محمدپور و تهیه‌کنندگی اباذر جوکار روز دوشنبه با حضور کارگردان، تهیه‌کننده، نویسنده و دیگر عوامل، بازیگران و حبیب ایل بیگی معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی، معاون هماهنگ کننده و رئیس ستاد نیروی پدافند هوایی ارتش و شخصیت‌های لشگری در پردیس سینمایی چارسو اکران خصوصی شد.

«های پاور» نخستین بار در چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر اکران شد.

هادی محمدپور کارگردان فیلم‌های پاور جزو فیلمسازان اول جشنواره فجر سال گذشته بود. او که پیش از این در حوزه فیلم کوتاه فعالیت می‌کرده است در نخستین تجربه فیلمسازی به سراغ یک فیلم جنگی رفته و از رشادت‌های پدافند هوایی اصفهان در دوران ۸ سال دفاع مقدس صحبت کرده است.

«های پاور» دومین فیلم با موضوع زندگی حرفه‌ای شهید منصور ستاری است. فیلم منصور ساخته سیاوش سرمدی که در جشنواره ۳۹ حضور داشت هم به زندگی و فعالیت‌های این شهید والامقام می‌پردازد.

اتابک نادری، فرزاد حسنی، علیرام نورایی، سپیده خداوردی، مهرداد ضیایی، مجید پتکی، الناز اسماعیلی، رضوان خدامی، آرمان جوکار و هادی محمدپور بازیگران این فیلم هستند.

این فیلم از بیست‌ونهم شهریورماه به مدت یک هفته در هنر و تجربه اکران می‌شود.

منبع: ایرنا

کد خبر 689667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.