مترو تهران تا ۱۵ مهر برای دانش‌آموزان و دانشجویان رایگان است

مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با اشاره به رایگان شدن مترو در ۱۵ روز کاری مهرماه گفت: بنا بر مصوبه شورای شهر تهران دانش‌آموزان و دانشجویان می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

به گزارش ایمنا، مسعود درستی در جلسه صبح امروز _ شنبه یکم مهرماه _ستاد مهر با اشاره به رایگان شدن مترو در ۱۵ روز کاری مهرماه اظهار کرد: بنا بر مصوبه شورای شهر تهران دانش‌آموزان و دانشجویان می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

وی در ارتباط با نحوه شناسایی دانشجویان و دانش‌آموزان در این طرح افزود: قرار بود وزارت آموزش و پرورش، علوم و بهداشت اسامی افراد را با کد ملی در اختیار ما قرار دهد که البته تا روز گذشته این اطلاعات ارائه نشده بود اما دانشجویان و دانش‌آموزان نگرانی در این بخش نداشته باشند.

مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: با توجه به اقدامات انجام شده در مترو و بهره‌برداری از بخش میانی مترو خط ۶، مهر ماه سال ۱۴۰۲ متفاوت با سال ۱۴۰۱ خواهد بود و با افتتاح این بخش از خط ۶ دسترسی به مرکز شهر تسهیل می‌شود.

درستی در پاسخ به این پرسش که کدام از خطوط مترو پیش‌بینی می‌شود که در آغاز سال تحصیلی پرازدحام و شلوغ باشد، تصریح کرد: خطوط یک، ۲ و ۴ خطوط پرازدحام محسوب می‌شوند البته تمهیدات برای اعزام قطار در خطوط به خصوص خطوط اشاره شده در نظر گرفته شده است.

کد خبر 689659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.