اصفهان مهر ۱۴۰۲ میزبان رویدادهای ملی و بین‌المللی است/افزایش سطح دیپلماسی شهری در نصف‌جهان

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به برگزاری رویدادهای مختلف در عرصه ملی و بین‌المللی در مهرماه گفت: طبق آخرین آمار، از حدود ۴۰ کشور جهان به دبیرخانه سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان آثار ارسال شده است.

محمد نورصالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری رویدادهای مختلفی که در مهرماه به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود، اظهار کرد: در مهرماه، شاهد میزبانی اصفهان برای برگزاری رویداد بین‌المللی جایزه مصطفی هستیم که یک رویداد علمی مهمی در سطح جهان اسلام به‌شمار می‌رود، همچنین به بهانه شرکت در این جشنواره، مسئولان کشور به همراه دانشمندان متعددی از سراسر جهان اسلام شرکت خواهند کرد.

وی افزود: در ادامه ماه مهر ۱۴۰۲، سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در اصفهان برگزار خواهد شد و مخاطبان و جامعه هدف خاص خود را دارد، امسال تسری و توسعه این جشنواره در سطح محلات و مناطق شهر به‌صورت ویژه برنامه‌ریزی شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه «فن نما» از دیگر رویدادهای مهمی است که در مهرماه به میزبانی شهر اصفهان برگزار می‌شود، تصریح کرد: این نمایشگاه با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و فناورانه به‌همراه رونمایی از دستاوردهای صنایع دانش‌بنیان به‌ویژه در عرصه مدیریت شهری است.

وی ادامه داد: نمایشگاه «فن نما» از لحاظ اهمیتی کمتر از دیگر رویدادها نیست و مخاطب خاص خود را دارد که امیدواریم برگزاری این نمایشگاه تحت‌الشعاع دیگر برنامه‌ها قرار نگیرد؛ البته در این راستا شهرداری اصفهان پیش‌بینی‌های خوبی برای بهره‌مندی عامه مردم و جامعه تخصصی از این رویدادها کرده است.

نورصالحی با اشاره به برگزاری رویدادهای مختلف در عرصه ملی و بین‌المللی در مهرماه افزود: طبق آخرین آمار، از حدود ۴۰ کشور جهان به دبیرخانه سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان آثار ارسال شده است.

وی تاکید کرد: هر یک از رویدادهای اعلام شده در مهرماه، مخاطبان خاص خود را دارد و به‌طور قطع برگزاری این چنین رویدادها در افزایش سطح تعاملات و دیپلماسی شهری اصفهان مؤثر است.

کد خبر 689651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.