اجرای طرح ویژه ترافیکی در معابر منتهی به مدارس تا بیستم مهرماه

رئیس پلیس راهور آذربایجان‌ غربی از اجرای طرح ویژه ترافیکی در معابر منتهی به مدارس و برخورد قاطع با متخلفان ترافیکی خبر داد.

سرهنگ حجت مشتاق در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طرح ویژه ترافیکی به مناسبت بازگشایی مدارس تا بیستم مهرماه در معابر منتهی به مدارس اجرا خواهد شد.

وی افزود: این طرح توسط پلیس راهور استان آذربایجان‌غربی با حضور گشت‌های پیاده و خودرویی در معابر پرترافیک، تقاطع‌ها و مقابل مدارس اجرایی شده است تا شاهد ترافیک روان در سطح شهرهای استان باشیم.

رئیس پلیس راهور آذربایجان غربی با اشاره به اقدامات ترافیکی پلیس راهور، خاطرنشان کرد: روان‌سازی تردد، برخورد قاطع با متخلفان ترافیکی، موتورسواران حادثه‌ساز و کنترل سرویس‌های مدارس از نظر استانداردهای حمل‌ونقل عمومی را در این طرح مدنظر قرار داده‌ایم.

مشتاق ادامه داد: بررسی کارشناسی و انعکاس به مراجع ذی‌ربط در خصوص خط‌کشی، اصلاح هندسی معابر و نصب سرعت‌گیر مقابل مدارسی که در معابر اصلی قرار دارد، از اقدامات این طرح است.

وی تصریح کرد: طی سال‌های گذشته و به منظور تسهیل و نظم‌بخشی به ترافیک شهری، تردد وسایل حمل‌ونقل سنگین از اول تا بیستم مهرماه از ساعت ۶:۰۰ تا ۹:۰۰ در بعضی از مناطق شهری محدود می‌شود.

رئیس پلیس راهور آذربایجان غربی تاکید کرد: اجازه تردد به خودروهای دارای سرنشین داده نشده است و با رانندگان متخلف برخورد جدی خواهد شد.

کد خبر 689627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.