فیلم‌های سی‌وپنجمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان در کدام سینماها اکران می‌شود؟

مسئول کمیته ارزشیابی سینماها در سی‌وپنجمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان از اختصاص سه سینما برای اکران فیلم‌های این دوره از جشنواره خبر داد.

به گزارش ایمنا، رضا دهقانی در ارتباط با سینماهای اختصاص یافته به اکران فیلم‌های سی‌وپنجمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان اظهار کرد: سالن سوره حوزه هنری به اکران فیلم برای هنرمندان، مسئولان و اصحاب فرهنگ و هنر اختصاص یافته و اکران برای عامه مردم و برخی داوری‌ها در سینماهای پردیس چهارباغ و ساحل انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به کیفیت این سینماها افزود: سالن‌های اختصاص یافته به اکران فیلم‌های جشنواره از مدرن‌ترین سینماها بوده و از کیفیت بالایی برخورداری است اما این سینماها ممکن است در آینده تغییر کرده و یا افزایش پیدا کند.

مسئول کمیته ارزشیابی سینماها در سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان در ارتباط با اکران فیلم‌های این دوره از جشنواره برای نابینایان و ناشنوایان بیان کرد: برنامه‌ریزی برای اکران اختصاصی فیلم‌ها برای افراد نابینا و ناشنوا نیز در حال انجام است.

وی با تأکید بر استفاده از ظرفیت‌های موجود در اصفهان برای برگزاری این دوره از جشنواره تصریح کرد: دوبله همزمان فیلم‌ها از جمله اموری است که ظرفیت آن در اصفهان وجود دارد و امیدواریم که در این بخش از صداپیشگان اصفهانی و بسترهای موجود در اصفهان استفاده شود.

دهقانی با اشاره به سایر اقدامات کمیته ارزشیابی سینماها عنوان کرد: موضوع ساماندهی امور هنرمندان اصفهانی و دعوت از آن‌ها در این کمیته پیگیری شده و در این راستا حدود ۴۰۰ هنرمند تخصصی حوزه سینما برای صدور کارت به ستاد جشنواره معرفی خواهند شد.

وی گفت: معرفی محصولات و خدمات تشکل‌های فعال در حوزه کودک و نوجوان در رویداد «سرزمین زندگی» فرصت خوبی برای جذب مشارکت‌های مردمی خواهد بود.

کد خبر 689626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.