اعمال محدودیت ترافیکی در ۲ محور گیلان

رئیس پلیس راه استان گیلان از اعمال محدودیت ترافیکی در محورهای قدیم رشت - قزوین و آستارا - اردبیل و بالعکس در روزهای شنبه و یکشنبه هفته جاری خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، جاور صفاری اظهار کرد: با توجه به تقارن ایام شهادت امام حسن عسگری (ع)، آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) و تعطیلات پایان تابستان، به منظور افزایش ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی ۳ در محورهای قدیم رشت - قزوین و آستارا - اردبیل و بالعکس اعمال می‌شود.

وی افزود: تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روزهای شنبه و یکشنبه یکم و دوم مهر ماه در محور قدیم رشت - قزوین و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان گیلان افزود: در محور آستارا - اردبیل و بالعکس تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روزهای شنبه و یکشنبه یکم و دوم مهر ماه ممنوع است.

وی تصریح کرد: همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان و اداره گمرک و بنادر و دریانوردی در صادر نکردن بارنامه و تحویل بار به ناوگان حمل و نقل باربری در ایام تعیین شده کمک به سزایی در تسهیل عبور و مرور به ویژه در محور رشت - لوشان محدوده سراوان تا امامزاده هاشم و شهر رودبار خواهد داشت.

کد خبر 689594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.