شیراز ظرفیت مناسبی در معرفی قهرمانان تکواندو در سطح جهان دارد

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز گفت: رشته تکواندو یک رشته المپیکی است و شیراز ظرفیت مناسبی در ورزش تکواندو و در سبک‌های مختلف این ورزش در سطح اول کشور و جهان دارد و لازم است هیئت تکواندو با برنامه‌ریزی صحیح به این سمت حرکت کند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز، سید کمال پاک فطرت امروز _جمعه سی و یکم شهریور_ در دیدار با اعضا و پیشکسوتان هیئت تکواندو شیراز اظهار کرد: استفاده از ظرفیت اعضا و پیشکسوتان برای پیشرفت روز افزون این هیئت ضروری است.

وی با اشاره به اینکه ورزش شیراز هنوز نتوانسته است جایگاه خود را پیدا کند و در سال‌های قبل این ظرفیت مغفول مانده است، افزود: شیراز و فارس به فرموده رهبر معظم انقلاب در قله است و در بخش ورزش هم باید با حرکت خستگی ناپذیر و جهادی فعالیت کرد تا شیراز به جایگاه اصلی خود در ورزش که حضور در سطح اول ملی و بین‌المللی است، دست یابد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز اضافه کرد: رشته تکواندو یک رشته المپیکی است و شیراز ظرفیت مناسبی در ورزش تکواندو و در سبک‌های مختلف این ورزش در سطح اول کشور و جهان دارد و لازم است هیئت تکواندو با برنامه‌ریزی صحیح به این سمت حرکت کند.

پاک فطرت ادامه داد: سالن‌های تکواندو باید در اختیار هیئت تکواندو شیراز قرار بگیرد و در راستای تجهیز این سالن‌ها اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز گام‌های مؤثری بر دارد.

وی تاکید کرد: از ظرفیت بسیاری خوبی که مربیان این رشته دارند، استفاده خواهیم کرد تا بتوان قهرمانان بزرگی را در این رشته به کشور و جهان معرفی کنیم.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز با اشاره به بخش بانوان این رشته، گفت: فارس و شیراز در کسوت بانوان در رشته تکواندو مربیان خوبی دارد و باید با برنامه‌ریزی بهتر در بخش بانوان هم ورزشکاران موفق و بزرگی معرفی کرد.

پاک فطرت تصریح کرد: شیراز یک جهان شهر بوده و لازم است برای رسیدن به سطح اول کشور و دنیا استعدادیابی در رشته‌های مختلف ورزشی به ویژه تکواندو انجام شود.

به گفته سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز، ورزش تکواندو در شیراز با ظرفیت خوبی که در حوزه مربیان و بازیکنان در اختیار دارد و همچنین تربیت نسل جدید می‌تواند، به قهرمانی در المپیک برسد.

کد خبر 689579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.