رئیسی به جهانیان فهماند که فرهنگ غالب در آینده مکتب قرآن است

امام جمعه ایلام گفت: رئیس جمهور با گرفتن قرآن کریم بر بالای دست به ایادی استکبار فهماند که فرهنگ غالب در آینده جهان، مکتب قرآن، اسلام و اهل بیت (ع) خواهند بود و اسلام در حال فتح تدریجی جهان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام کریمی‌تبار امروز _جمعه ۳۱ شهریورماه_ در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر ایلام اظهار کرد: دفاع مقدس در واقع سرمایه و عامل سربلندی ما در جهان شد و ما در دفاع مقدس نشان دادیم که ایمان به خدا و اعتقاد راسخ عامل پیروزی است.

وی افزود: رئیس جمهور دیپلماسی مقتدرانه و عزتمندی از ایران اسلامی در سازمان ملل را به نمایش گذاشت تا جایی‌که با بیان قاطع، شیوا و مواضع خردمندانه و حکیمانه خود در برابر زورگویی‌های مستکبران در صحن سازمان ملل ایستاد.

امام جمعه ایلام گفت: آقای رئیسی با گرفتن قرآن کریم بر بالای دست به ایادی استکبار فهماند که فرهنگ غالب در آینده جهان، مکتب قرآن، اسلام و اهل بیت (ع) خواهند بود و اسلام در حال فتح تدریجی جهان است.

وی تصریح کرد: بازگشت آثار و اسناد تاریخی و فرهنگی به ایران که از سال ۱۳۱۳ آمریکایی‌ها به ناحق و به اسم امانت تصاحب کرده بودند را از دیگر دستاوردهای مهم دولت سیزدهم دانست که با پیگیری مسئولان این اسناد تاریخی به کشور بازگردانده شدند.

کریمی‌تبار خاطرنشان کرد: امسال دشمنان با تبلیغات گسترده در صدد ایجاد ناامنی در داخل کشور بودند اما با هوشیاری و بصیرت مردم و آمادگی نیروهای انتظامی و امنیتی، خدعه آن‌ها به سرانجام نرسید.

وی بیان کرد: رسانه معاند اینترنشنال به عنوان سردمدار هجمه‌های تبلیغاتی علیه ملت ایران، از انگلیس به آمریکا پناهنده شد و کشور تأمین کننده منابع مالی این شبکه با چرخش کامل از مواضع قبلی خود، ضمن ایجاد ارتباط دیپلماسی با جمهوری اسلامی ایران، از شبکه تفرقه‌انگیز اینترنشنال جدا شد.

امام جمعه ایلام گفت: فرقه تروریستی منافقین که در داخل ایران هیچ جایگاه و پایگاه مردمی ندارند، مورد غضب دولت پناهنده خود آلبانی قرار گرفتند و با اخراج از این کشور، سرگردان شده‌اند و رایانه‌های اطلاعاتی آنها در اختیار جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت و گروهک‌های تجزیه طلب کُردی نیز که مورد آتش سنگین نیروهای مسلح ایران قرار گرفتند، امروز خلع سلاح شدند.

وی ابراز کرد: دشمن تلاش می‌کند اساتید، معلمان و اذهان این اقشار مهم و آینده ساز مملکت را مهندسی کند اما معلمان و اساتید در برابر افکار انحرافی که نسل جوان و نوجوان را احاطه می‌کند، باید واقعیت‌ها را تبیین کنند تا دشمنان شکست خورده انقلاب قادر به سربازگیری از بین قشر جوان و نوجوان دانش آموزان و دانشجویان نشوند.

کریمی‌تبار افزود: با وجود سرمایه گذاری و تلاش دشمنان قرآن و اسلام برای ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی، نامگذاری هفته وحدت دسیسه‌های دشمنان را خنثی کرد.

وی یادآور شد: دفاع مقدس در واقع سرمایه و عامل سربلندی ما در جهان شد و امروز در موضع قدرت و برتری مقتدرانه قرار داریم در حالی که دوران دفاع مقدس ما از ساده‌ترین تجهیزات نظامی مانند سیم خاردار هم تحریم بودیم اما امروز برای فروش سلاح‌های نظامی و دفاعی به کشورهای مختلف تحریم می‌شویم در حالی که بیشتر کشورهای دنیا خواهان خرید ادوات نظامی از ما هستند.

امام جمعه ایلام در پایان ضمن تاکید بر توان دفاعی و نظامی کشور بیان کرد: بنیانگذار فرزانه و دوراندیش انقلاب انگیزه دفاعی قوای نظامی و روحیه مردم را با رهنمون‌های خود بالا بردند و اثبات کردند که اسلام و قرآن در سایه اتکا به خداوند شکست ناپذیر است و امروزه نیز رهبر انقلاب ناخدای کشتی مقتدر نظام است.

کد خبر 689553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.