ر‍ژه صلابت و اقتدار نیروهای مسلح در سمنان

ر‍ژه نیروهای مسلح در سمنان با حضور یگان‌های منتخب ارتش، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی و بسیج همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در خیابان امیرکبیر سمنان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رژه نیروهای مسلح در سمنان، امروز _جمعه، سی و یکم شهریورماه با حضور یگان‌های منتخب ارتش، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی و بسیج، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در خیابان امیرکبیر سمنان برگزار شد.

سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در این آئین اظهار کرد: دوران هشت سال دفاع مقدس باعث تقویت اعتماد به نفس، شکوفایی و استعدادیابی، رشد فضائل اخلاقی و معنوی، افزایش انسجام اجتماعی و ملی، تثبیت اقتدار جمهوری اسلامی، ایجاد الگوی‌مبارزه برای کشورهای اسلامی و زمینه ساز بیداری اسلامی شد.

وی افزود: دفاع مقدس الگوی آزادی خواهان دنیا و جهان اسلام، به خصوص لبنان و فلسطین در حوزه مقاومت شد.

استاندار سمنان با تاکید بر اینکه دیپلماسی عزتمندانه دولت سیزدهم و پیشرفت و دستاوردهای گوناگون در عرصه‌های مختلف را مدیون رشادت و جانفشانی‌های دوران دفاع مقدس هستیم، خاطرنشان کرد: امنیت پایدار امروز خود را مدیون حمایت و بصیرت و آگاهی مردم و وحدت و صمیمیت بین ارکان امنیتی و نظامی و انتظامی استان هستیم.

در ادامه سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان اظهار کرد: امروز دشمنان ما به قدرت بالندگی و عزت ملت ایران اسلامی و نظام جمهوری اسلامی اعتراف نموده و آن چیزی که باعث شد در این نبردها در طول عمر انقلاب اسلامی پیروز شویم، قدرت پنهان الهی بود.

وی با اشاره به اینکه متصل کننده قدرت ما به قدرت خداوند، ولایت فقیه و امامین انقلاب اسلامی بودند، خاطرنشان کرد: امروز نیروهای مقتدر و عزتمند مسلح ما هم قدرت ظاهری را تقویت نموده و در بهترین وضعیت قرار دارند و هم در مسیر اتصال این قدرت ظاهری به قدرت الهی، درست عمل می‌کنند و وحدت در بین نیروهای مسلح در سطح ملی و استان در اوج خود قرار دارد.

به گزارش ایمنا، این آئین با حضور خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، استاندار سمنان، فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، فرماندار سمنان، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ ذوالفقار شاهرود، فرمانده نیروی انتظامی استان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، سایر اعضای شورای تأمین و مدیران کل ستادی و اجرایی استان سمنان در محل خیابان امیرکبیر سمنان برگزار شد.

کد خبر 689546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.