هفته دفاع مقدس یادآور صحنه‌هایی از حماسه بزرگ و عظمت ملت ایران است

امام جمعه شیراز گفت: هفته دفاع مقدس یادآور صحنه‌هایی از حماسه بزرگ و عظمت ملت ایران است که در تاریخ جهان محو نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آیت الله لطف‌الله دژکام امروز_ جمعه سی‌ویکم شهریور_ در خطبه‌های نماز جمعه شیراز اظهار کرد: محوری‌ترین مبحث انقلاب اسلامی از نظر معرفتی، امامت است و امامت زمینه ولایت فقیه می‌شود و ولایت فقیه پایه نظام انقلابی ما است.

وی افزود: یکی از ویژگی‌های اعتقاد به امامت ایجاد امید در جامعه است و اعتقاد به امامت یعنی اعتقاد به امید و آینده است.

امام جمعه شیراز با اشاره به سخنان ریاست جمهوری در سازمان ملل، اضافه کرد: این نوید قرآنی را رئیس جمهور در سازمان ملل متحد داد و با بالا گرفتن قرآن بر سر همه استکبار و جهان ظلم فریاد می‌زند که بدانید شما مربوط به گذشته جهان هستید و آینده از آن ماست.

آیت‌الله دژکام ادامه داد: این سخن رئیس جمهور در مهم‌ترین مجمع جهانی که بعد از سخنرانی ایشان بیشترین بازدید را در شبکه‌های مجازی داشت، یعنی صفحه مجازی سازمان ملل که سخنرانی همه رؤسا پخش شده است بیش از همه سخنرانی رئیس جمهور ایران را نگاه کردند.

وی با گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس و برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح، اظهار کرد: رژه جوانان عزیز کشور قدرت اسلام و ایران را نشان می‌دهد و این نسیم رحمت است و بزدل‌ها جا می‌خورند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز ادامه داد: هفته دفاع مقدس را نباید صرفاً یک آئین بدانیم و یاد این مقاومت‌ها، ایثار، شهادت و سرافرازی یک ملت در مقابل دنیای کفر است و این هفته یادآور صحنه‌هایی از حماسه بزرگ و عظمت ملت ایران است که در تاریخ جهان محو نخواهد شد.

کد خبر 689539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.