امنیت و اقتدار کنونی دستاورد هشت سال دفاع مقدس است

امام جمعه ارومیه گفت: دشمنان امروز جرئت نمی‌کنند به انقلاب اسلامی چپ نگاه کنند و این امنیت و اقتدار دستاورد هشت سال دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی امروز_ جمعه سی‌ویکم شهریورماه_ در خطبه‌های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه ارومیه بر مشارکت تمامی هموطنان در جشن عاطفه‌ها برای کمک به دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند تأکید کرد.

وی افزود: در استان ما افرادی به ویژه در نقاط دورافتاده وجود دارند که نیازمند کمک مؤمنین برای ادامه تحصیل هستند.

امام جمعه ارومیه گفت: در اربعین چهار میلیون نفر از ایران در پیاده‌روی شرکت کردند و حدود پنج میلیون نفر نیز در آخر صفر به زیارت حرم امام رضا (ع) مشرف شدند و این نشانگر وجود دیانت و معنویت در جامعه ایران است.

وی تصریح کرد: دشمن از زمان اغتشاشات سال گذشته تلاش می‌کرد تا در سالگرد این حوادث کشور را به آشوب بکشاند اما مردم هوشیار بودند و بصیرت داشتند.

قریشی ادامه داد: طبق آمار، پنج رسانه مشهور بین‌المللی علیه مردم متحد شدند تا با هدف ضربه‌زدن به انقلاب اسلامی و تأثیر در اذهان مردم، ۳۸ هزار دروغ در عرض ۴۵ روز منتشر کنند.

وی عنوان کرد: مؤمنان طبق آیات قرآنی نباید به دروغ‌پردازی‌ها و اطلاعات کذب اعتماد کنند.

امام جمعه ارومیه افزود: رئیس جمهور در سفر اخیر خود به آمریکا این کشور را له کرد و تمامی حیثیت آمریکا را با سخنان و روشنگری‌های خود بر باد داد.

وی اظهار کرد: دشمنان امروز پس از یک سال اقرار می‌کنند که در ماجرای زن، زندگی، آزادی دروغگویی می‌کردند.

قریشی یادآور شد: ما فرهنگ غربی، آمریکایی و استکباری را نمی‌خواهیم و در هشت سال دفاع مقدس مردم بر این محور مقاومت کرده و از کشور و انقلاب اسلامی دفاع کردند.

وی افزود: ملت ایران در جنگ تحمیلی با یک دفاع الهی در برابر جهان ایستاد و ما فراموش می‌کنیم که چگونه به تنهایی و با تکیه بر معنویت دفاع کرده‌ایم.

امام جمعه ارومیه اظهار کرد: عامل پیروزی کشورمان در دفاع مقدس معنویت بود و رئیس جمهور کشورمان نیز با همان روحیه امروز از منافع کشور دفاع می‌کند.

وی گفت: دشمنان امروز جرأت نمی‌کنند به انقلاب اسلامی چپ نگاه کنند و این امنیت و اقتدار دستاورد هشت سال دفاع مقدس است.

قریشی خاطرنشان کرد: روحیه دفاع مقدس را باید امروز در خودمان حفظ کنیم و کشور را نیز با همین روحیه مدیریت کنیم.

کد خبر 689538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.