سفر رئیس جمهور پایانی بر دیپلماسی التماسی و آغاز دیپلماسی مقتدرانه است

امام جمعه زرین‌شهر گفت: سفر رئیس کابینه سیزدهم به مقر سازمان ملل پایانی بر دیپلماسی التماسی و آغازی برای دیپلماسی مقتدرانه و عزتمند بود که ثمرات متعددی را نیز برای کشور به همراه داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام مهدی آقایی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه زرین شهر با اشاره به سفر رئیس جمهور به نیویورک اظهار کرد: دشمن برای منزوی کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی توطئه‌ها و تلاش‌های بسیاری را در ابعاد مختلف انجام داد اما سفر مقتدرانه آیت الله رئیسی به نیویورک پایانی برای توطئه‌های مستکبران جهان بود.

وی با بیان اینکه با سخنرانی رئیس جمهور ایران جهانیان یک بار دیگر عزت و اقتدار ایران را لمس کردند، افزود: تریبون سازمان ملل محلی اثرگذار بر مراودات جهانی است و سخنرانی، اقدامات و دیدار و گفت و گو با رؤسای کشورهای جهان از سوی آیت الله رئیسی در سفر به نیویورک بسیار اثرگذار بود.

امام جمعه زرین‌شهر تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی اعتراف کردند که هر چه در توان داشتند به میدان آوردند تا ایران را در جهان منزوی کنند ولی برنده این میدان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود به‌گونه‌ای که امروز هیچ نشانی از انزوای ایران وجود ندارد.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور با دست پر به سازمان ملل رفت، ادامه داد: این سفر به قلب آمریکا در حالی انجام شد که رخدادهای اخیر بین المللی و داخلی ازجمله عضویت ایران در سازمان همکاری شانگ‌های، عضویت در بریکس به عنوان عقبه سفر تلقی می‌شد.

آقایی اضافه کرد: سفر رئیس کابینه سیزدهم به مقر سازمان ملل پایانی بر دیپلماسی التماسی و آغازی برای دیپلماسی مقتدرانه و عزتمند بود که ثمرات متعددی را نیز برای کشور به همراه داشت.

وی خاطرنشان کرد: لغو حکم مأموریت بازرسان جاسوس صفت در انرژی اتمی، آزادسازی سرمایه‌های بلوکه شده، استرداد آثار بزرگ تاریخی و هویتی ایران، شکست توطئه آشوب مجدد در کشور برخی از دست آورده‌ای این سفر بود که آثار آن به زودی برای مردم نمایان خواهد شد.

کد خبر 689533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.