دشمن به دنبال ضربه زدن به ایران از طریق اختلاف‌افکنی بین اقوام است

امام جمعه بجنورد به ایجاد گروه بحران در آمریکا و بررسی نحوه ضربه زدن به ایران اشاره کرد و گفت: دشمن قصد دارد امنیت ایران را از طریق اختلاف‌افکنی بین قومیت‌ها به خاطر بیندازد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام رضا نوری امروز_ جمعه سی‌ویکم شهریور ماه_ در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: همه انسان‌ها نسبت به اطرافیان خود مسئول هستند و در این حوزه حق و حقوقی دارند که باید رعایت شود.

وی یکی از این موارد را تذکر و امر به معروف دانست و افزود: اگر شما خطایی از دوست، همکار و هم‌نشین خود دیدید، با زبان متناسب باید تذکر دهید و اگر این تذکرات کارساز نبود، باید فضا را ترک کرد.

امام جمعه بجنورد ادامه داد: طبق بیانات رهبر انقلاب اکنون دوره تحول بزرگ و انتقال قدرت از غرب به شرق است.

وی افزود: نظام‌های استکباری سال‌هاست کشورهای شرقی را تحت استعمار خود قرار داده و به آن‌ها ظلم می‌کردند اما اکنون ملت‌ها بیدار شده و مقابل این نظام‌ها ایستادند.

حجت‌الاسلام نوری با اشاره به ضعف قدرت‌های استکباری نسبت به گذشته، گفت: در عین حال باید مراقب مکر و حیله این کشورها بود.

وی به ایجاد گروه بحران در آمریکا و بررسی نحوه ضربه زدن به ایران اشاره کرد و افزود: دشمن قصد دارد امنیت ایران را از طریق اختلاف‌افکنی بین قومیت‌ها به خاطر بیندازد.

امام جمعه بجنورد در ادامه به هفته دفاع مقدس اشاره داشت و گفت: در زمان انقلاب وحدت و هویت جدید ملت ایران عاملی شد تا دشمنان به مقابله با کشور بپردازند.

وی بیان کرد: امام راحل طرحی نو ارائه داد لذا نظام استکباری حس کرد در صورتی که این طرح در جهان عمومی شود، جایی برای لیبرال باقی نخواهد ماند لذا برای نابودی انقلاب تلاش کرد.

کد خبر 689515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.