نیروهای مسلح به بالاترین سطح اقتدار و توانمندی دست یافته‌اند

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: امروز توان نیروهای مسلح منحصر به فرد است و این نیروها به بالاترین سطح اقتدار و توانمندی دست یافته‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آیت الله قربانعلی دری نجف‌آبادی امروز_ جمعه سی‌ویکم شهریورماه_ در آئین رژه نیروهای مسلح استان مرکزی در اراک اظهار کرد: امروز ارزیابی دوستان و دشمنان از قدرت دفاعی ایران اسلامی نشان می‌دهد که این نیروی‌های مسلح در اوج آمادگی و توانمندی قرار دارند.

وی افزود: دشمنان ایران اسلامی بدانند که نیروهای مسلح جان بر کف با تمام توان و داشته خود از امنیت مرزهای آبی و خاکی خود با قدرت دفاع می‌کنند.

امام جمعه اراک با بیان اینکه تغییر و تحول در هیچ مرزی را نمی‌پذیریم گفت: هیچ توطئه‌ای را در مرزهای کشور بر نمی‌تابیم و از مصالح و امنیت خود با تمام توان دفاع می‌کنیم.

وی با بیان اینکه دشمنان تصور نکنند در شرق کشور می‌توانند برای ما ناامنی ایجاد کنند تصریح کرد: فرزندان ایران اسلامی در سپاه، ارتش، نیروی انتطامی و بسیج با قدرت پای کار نظام هستند و اجازه نفوذ به هیچ قدرتی نمی‌دهند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی ادامه داد: ما در عمل ثابت کرده‌ایم که در دفاع از کشور با هیچ کشوری مماشات نخواهیم کرد و از هیچ حرکت و اقدامی برای دفاع از خود چشم‌پوشی نخواهیم کرد و با حداکثر توان و قدرت، مدافع نظام، مملکت و مردم خواهیم بود.

وی با بیان اینکه صدام با وجود حمایت همه‌جانبه استکبار جهانی و سایر کشورها در جنگ هشت ساله با ایران موفقیتی کسب نکرد، اضافه کرد: اجازه داده نمی‌شود کسی در این منطقه برای مرزهای ایران ناامنی ایجاد کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه دشمنان و تجزیه‌طلبان فکر باطل نکنند که می‌توانند از فرصت استفاده کنند تاکید کرد: نیروهای مسلح ما هوشیار هستند و از اقتدار و منافع ملی دفاع می‌کنند.

وی افزود: امروز نیروهای مسلح در حوزه‌های مختلف هوا - فضا، الکترونیک، دریایی و هوایی توانایی طراحی و تولید همه اقلام مورد نیاز نیروهای مسلح را برای پاسخگویی به تهدیدات دارند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با بیان اینکه اقتدار نیروهای مسلح کشور سدی محکم در برابر تهدیدهای دشمنان است گفت: همواره باید آمادگی حداکثری برای شناسایی و مقابله با توطئه‌های دشمنان وجود داشته باشد تا در هیچ شرایطی دشمن نتواند بر ما غلبه کند.

وی با بیان اینکه قدرت نیروهای مسلح در تمام بخش‌های امنیتی، استراتژیکی، موشکی، زمینی، هوایی، دریایی و امنیتی ارزشمند است، افزود: در این حوزه به همت نیروهای مخلص و متعهد، کشور توانسته در منطقه بدرخشد و این توان باید همواره در بالاترین سطح باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه امنیت در عرصه منطقه‌ای و جهانی مسئله اول هر کشوری محسوب می‌شود، ادامه داد: این مهم در ایران اسلامی به برکت هدایت‌های رهبر معظم انقلاب، شهدا و نیروهای مسلح به دست آمده و هر قدرتی که بخواهد به منافع ملی تجاوز کند با اقتدار مقابل او صف‌آرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه فریب‌خوردگان و افراد شیاد در بین مردم پایگاه و جایگاهی ندارند تصریح کرد: ایران اسلامی همواره جاودان است چراکه ملت در کنار نیروهای مسلح در برابر توطئه دشمنان، منافقان و استکبار جهانی ید واحد هستند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با بیان اینکه جامعه به ویژه مردم و جوانان باید در برابر توطئه‌های دشمنان هوشیار باشند اظهارکرد: ملت باید با اتحاد و همدلی و حرکت در مسیر رهبری قله‌های پیشرفت و ترقی را یکی پس دیگری بپیمایند و زمینه توسعه پایدار کشور را فراهم کنند.

کد خبر 689505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.