ایمان، تلاش و هشیاری در برابر دشمن، عوامل پیروزی و پیشرفت ملت ایران است

استاندار کرمانشاه ایمان، تلاش و هشیاری در برابر دشمن را سه عامل پیروزی و پیشرفت ملت ایران دانست و گفت: اگر آینده‌ای بالنده‌تر، آبادتر و افتخارآمیزتر می‌خواهیم باید بیشتر تلاش کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدطیب صحرایی امروز_ جمعه سی‌ویکم شهریورماه_ در مراسم رژه نیروهای مسلح استان عنوان کرد: طبق آیات شریف قرآن و فرامین الهی، عزت و عظمت اعطایی خداوند به جامعه اسلامی، با شروطی از جمله ایمان به پروردگار همراه است.

وی با بیان اینکه ایمان به تنهایی کافی نیست، گفت: آنچه ایمان را به پیروی متصل می‌کند، تلاش و کوشش ماست چنانچه در مسیر بیش از چهار دهه‌ای انقلاب اسلامی مردان و زنان بزرگی از جان، مال و تمام داشته‌های خود برای عزت و آرامش ایران اسلامی گذشته‌اند.

به گفته استاندار کرمانشاه اگر امروز از حصارهای تنگ تحریم و فشار مستکبران و دشمنان عبور کرده‌ایم و به ایرانی بودن خود می‌بالیم، در سایه تلاش و جهاد بوده و خواهد بود.

وی افزود: اگر آینده‌ای بالنده‌تر، آبادتر و افتخارآمیزتر می‌خواهیم باید بیشتر تلاش کنیم.

صحرایی پس از ایمان به خدا و تلاش، سومین عامل پیروزی را هشیاری و غفلت نکردن از دشمنی‌ها دانست و عنوان کرد: جامعه بیدار هرگز از دشمنان خود غافل نمی‌شود. ما ایرانی‌ها طی دهه‌های گذشته یاد گرفته‌ایم که دشمن هیچگاه از ما غافل نمی‌شود حتی اگر ما غفلت کنیم.

وی با اشاره به نقش بر آب شدن دسیسه‌های دشمنان با هشیاری ملت ایران بویژه در اغتشاشات سال گذشته اظهار کرد: بصیرت و هشیاری ملت ایران زمینه ساز پیروزی بزرگ و اقتدار ملت خواهد بود.

اقتدار جمهوری اسلامی در دنیا مثال‌زدنی است

سردار بهمن ریحانی نیز در این مراسم با اشاره به اینکه اقتدار کنونی ایران اسلامی در منطقه و دنیا مثال‌زدنی است، اظهار کرد: در حالی که روزگاری ما را تحریم می‌کردند که هیچ کشوری نباید به ما چیزی بفروشد، امروز به جایی رسیده‌ایم که ما را تحریم می‌کنند تا کسی از ما چیزی نخرد.

وی در ادامه جهاد تبیین و روشنگری در مورد وضعیت گذشته و آینده کشور را در شرایط کنونی ضروری دانست و افزود: تبیین قدرت دفاعی گذشته و حال کشور در شرایط موجود باعث تزریق روحیه امید در بین مردم خواهد شد.

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه یادآور شد: به واسطه رشادت‌ها و ایستادگی رزمندگان در طول سال‌های دفاع مقدس امروز ایران اسلامی به الگویی برای کشورهای موفق دنیا تبدیل شده است.

وی در پایان و با بیان اینکه امروز نیروهای مسلح پرصلابت تر از گذشته آماده جانفشانی برای پاسداری از کیان ایران اسلامی هستند، گفت: نیروهای مسلح آمادگی پاسخ به هر نوع تهدید دشمن را دارند و در راه حراست از خاک کشور از جان مایه می‌گذارند.

کد خبر 689499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.